Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 420 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2020, 17:03 - 24 febr 2020, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2020, 11:30 - 1 mart 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de reparatie si reconstructie a incaperilor fostului gimnaziu pentru amplasarea grupelor de copii a gradinitei din s. Salcuta
Informația despre anulare
Motivul anulării
S-a emis o greseala cu privire la licitatia electronica, care nu se permite la procedura de licitatia conform legislatiei in vigoare.
Data anulării
20 febr 2020, 8:54
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4323, MOLDOVA, Căuşeni, s.Sălcuţa, str.Pavel Creangă nr 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Novac Ion
Telefonul de contact
069057826
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2020, 17:03
Data ultimilor modificări
20 febr 2020, 8:54
Achizitii.md ID
21019736
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
17 febr 2020, 09:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Va rog sa atasati forma word a caietului de sarcini.
Răspuns (18 febr 2020, 10:20):
Va rog, sa imi scrieti posta Dsta electronica pentru a va expedia Documentul solicitat in Word
Data:
17 febr 2020, 11:20
Subiectul întrebării:
Actualizarea devizului
Întrebare:
Considerind faptul ca caietul de sarcini a fost elaborat in anul 2016 si pina in prezent au fost suportate modificari cit si a indicatorilor de pret cit si a celor fiscali, se prevede actualizarea devizului la preturile curente? De exemplu, asigurarea sociala si medicala in caietul de sarcini este 27.5% in timp ce acestea au fost diminuate la 22.5%.
Răspuns (18 febr 2020, 09:00):
Proiectul a fost verificat si in baza actului de verificare a fost afisat devizul de cheltuieli . Concursul consta in aplicarea tuturor modificarilor la plati conform solicitarilor Dstra.
Data:
18 febr 2020, 09:19
Subiectul întrebării:
tipul licitatiei...
Întrebare:
va fi si licitatie cu scadere de pret???
Data:
18 febr 2020, 13:06
Subiectul întrebării:
Actualizarea devizului
Întrebare:
In conformitate cu art 4 (2) al Legii 131/2015 privind achizitiile publice: Valoarea estimată a contractului de achiziţii publice se determină înainte de iniţierea procedurii de atribuire a contractului respectiv. Această valoare trebuie să fie valabilă la momentul transmiterii spre publicare a anunţului de participare. Considerind faptul ca din anul 2016 au fost modificari de norme si de legislatie (ordinul nr. 864 din 12.05.2017al MCDR, ordinul nr 10/1-0086 din 15.06.2018 al MEI RM) devizul urmeaza sa fie actualizat la situatia actuala de preturi, normative si legislatie. In caz contrar ne rezervam dreptul la contestatie. Deasemenea Va sugeram sa consultati legislatia referitor la licitatia elecronica care nu este compatibila cu licitatia deschisa si nici nu intruneste conditiile necesare pentru petrecerea acesteia.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".