1
Perioada de actualizare
de la 14.02.2020 15:00
până la 24.02.2020 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2020 14:30
până la 06.03.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2020, 15:00 - 24 febr 2020, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2020, 14:30 - 6 mart 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

*NOTĂ cerințe obligatorii:
1. Certificat de calitate de la producător;
2. Certificat pentru ingineri privind instruirea de la producător
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Morari Natalia
Telefonul de contact
022-809-405
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2020, 14:22
Data ultimilor modificări
18 febr 2020, 9:35
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21019716
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
9 mart 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Placa POWR p/u Stra Dust cu instalare și calibrare CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
14.02.20 15:00
duae.doc
Documentele la ofertă
14.02.20 15:00
documentatia standart articole parafarmaceutice.docx
Documentele la ofertă
14.02.20 15:00
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
14.02.20 15:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDLUX GROUP SRL

Preţul ofertei: 9 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări