1
Perioada de actualizare
de la 14.02.2020 11:29
până la 24.02.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2020 14:00
până la 06.03.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2020, 11:29 - 24 febr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2020, 14:00 - 6 mart 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cuve cu agitatoare pentru determinarea reacţiilor de coagulare (pentru analizator Helena)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP SR Hînceşti
Codul fiscal/IDNO
1003605151372
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Goroholschi
Telefonul de contact
69302105
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2020, 8:51
Data ultimilor modificări
21 febr 2020, 13:21
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 MDL
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Durata contractului
9 mart 2020 09:00 - 31 dec 2020 11:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cuve cu agitatoare pentru determinarea reacţiilor de coagulare (pentru analizator Helena) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 15000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc standard laborator 2020.docx
Documentele la ofertă
14.02.20 11:29
duae (4).semnat (15).pdf duae (4).semnat (15).pdf
Documentele la ofertă
14.02.20 11:29
anunt laborator 2020 (1).semnat (2).pdf anunt laborator 2020 (1).semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
21.02.20 12:44
doc standard laborator 2020.semnat (2).pdf doc standard laborator 2020.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
21.02.20 13:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FSP DAC-SpectroMed SRL

Preţul ofertei: 3 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 7 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preţ şi corespunde documentaţiei atribuite.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări