Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2020, 9:03 - 14 febr 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 febr 2020, 9:30 - 16 febr 2020, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2019
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2019, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2019 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2019
Total active: 276428,4 mii lei
Venituri din vânzâri: 80738,9 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 560,5 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi: 450
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2019 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
- Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
- Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
- Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
- Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
- Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2020, 16:21
Data ultimilor modificări
16 febr 2020, 9:30
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21019590
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
18 febr 2020 09:05 - 30 dec 2020 09:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2019 Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2019, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare). Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2019 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit. Informații despre instituția supusă auditului: 4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare. 4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2019 Total active: 276428,4 mii lei Venituri din vânzâri: 80738,9 mii lei Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 560,5 persoane. Numărul mediu lunar de facturi: 450 Scopul prestațiilor: Auditul situațiilor financiare pentru anul 2019 ale IFP ”Chiril Draganiuc” - Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit. - Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității. - Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității Condiții de recepționare a serviciilor de audit: 1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat: - Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract; - Actul de prestare-recepționare a serviciilor. 2. Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative; - Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta 3. Alte cerințe: - raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare; - limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română; - originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor, - în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului. CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (3).docx
Documentele la ofertă
13.02.20 09:03
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări