Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 572 050 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2020, 14:34 - 22 febr 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2020, 13:00 - 12 mart 2020, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare

Informația despre anulare
Motivul anulării
In legatura cu situatia atestată privind evolutia epidemiologica a infectiei COVID-19, în scopul prevenirii răspîndiri iminente a infecției, a fost sistat procesul educațional în instituțiile de învățămînt, de aceea procedura de achiziție inițiată în scopul procurării produselor alimentare a fost anulată dat fiind faptul că necesitatea prestării acestor servicii a dispărut.
Data anulării
22 mai 2020, 11:14
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Voinovan
Telefonul de contact
069287103
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2020, 14:34
Data ultimilor modificări
22 mai 2020, 11:14
Achizitii.md ID
21019560
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Anulată
Lotul nr. 3 - Cereale
Buget: 20750.0 MDL
Anulată
Anulată
Lotul nr. 5 - Chifle
Buget: 480000.0 MDL
Anulată
Anulată
Data:
12 febr 2020, 14:47
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Loturile din doc.standart nu coincid cu cele din anunt?cum examinam procedura?
Răspuns (13 febr 2020, 14:57):
Operatorii economici pot depune oferta pentru fiecare lot în parte, iar autoritatea contractantă va examina procedura pe loturi.
Data:
13 febr 2020, 15:00
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
LOTUL CU ROSII ,LIPSESTE IN DOC STANDART ,ANUNTUL DE PARTICIPARE NU COINCIDE CU CEL DIN DOC.Standart
Răspuns (13 febr 2020, 16:17):
Am operat modificările corespunzătoare. Puteți plasa oferta pentru lotul care vă interesează
Data:
13 febr 2020, 15:07
Subiectul întrebării:
SOLICITARE
Întrebare:
Punctele de descarcare de pe sectorul dmv. Centru nu sunt dotate cu rampa si unele nu intrari pentru livrarea marfii,cum se va executa contractul ?
Răspuns (13 febr 2020, 15:35):
Instituțiile nu sunt dotate cu rampe. Livrarea produselor va avea loc pînă în depozitul cantinei, prevăzut cu intrare separată decît cel al instituției.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.