Achiziţie publică
21019520
Servicii de întreținere și reparație a utilajului frigorific
1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2020 11:00
până la 13.02.2020 12:00
până la 13.02.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2020 12:00
până la 21.02.2020 10:00
până la 21.02.2020 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
23 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 febr 2020, 11:00 - 13 febr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 febr 2020, 12:00 - 21 febr 2020, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
1. Servicii de întreținere:
1.1. Verificarea stării suprafețelor exterioare și de lucru a pieselor/obiectelor.
1.2. Revizia cablului electric pe marginea integrității izolării electrice, densitatea conexiunilor, măsurării parametrilor rețelei de alimentare.
1.3. Verificarea rezistenței izolației – o dată la 6 (șase) luni.
1.4. Curățarea condensatoarelor a utilajului frigorific cu ajutorul compresorului de aer sau cu apă.
1.5. Verificarea fiabilității fixării ventilatoarelor, conductelor de refrigerare, schimbătorului de căldură, becurilor de căldură TPB, senzorilor de temperatură, întărirea tuturor elementelor a răcitorului de aer.
1.6. Monitorizarea și testarea blocurilor electrice de control a utilajului și configurarea lor.
1.7. Verificarea regimelor tehnologice și parametrilor de bază a utilajului.
1.8. Monitorizarea corectitudinii încărcării suprafeței de expunere a utilajului frigorific cu marfă.
1.9. Monitorizarea privind vaporizarea freonului și lichidarea cauzei.
2. Servicii de reparație:
2.1. Realimentarea sistemei cu freon, agent de răcire.
2.2. Repararea blocului de comandă.
2.3. Schimbarea sau repararea ventilatoarelor.
2.4. Schimbarea sau repararea compresoarelor.
2.5. Schimbarea filtrelor de aer.
2.6. Schimbarea sau repararea elementelor de fixare a ușilor.
2.7. Schimbarea garniturilor din cauciuc.
1.1. Verificarea stării suprafețelor exterioare și de lucru a pieselor/obiectelor.
1.2. Revizia cablului electric pe marginea integrității izolării electrice, densitatea conexiunilor, măsurării parametrilor rețelei de alimentare.
1.3. Verificarea rezistenței izolației – o dată la 6 (șase) luni.
1.4. Curățarea condensatoarelor a utilajului frigorific cu ajutorul compresorului de aer sau cu apă.
1.5. Verificarea fiabilității fixării ventilatoarelor, conductelor de refrigerare, schimbătorului de căldură, becurilor de căldură TPB, senzorilor de temperatură, întărirea tuturor elementelor a răcitorului de aer.
1.6. Monitorizarea și testarea blocurilor electrice de control a utilajului și configurarea lor.
1.7. Verificarea regimelor tehnologice și parametrilor de bază a utilajului.
1.8. Monitorizarea corectitudinii încărcării suprafeței de expunere a utilajului frigorific cu marfă.
1.9. Monitorizarea privind vaporizarea freonului și lichidarea cauzei.
2. Servicii de reparație:
2.1. Realimentarea sistemei cu freon, agent de răcire.
2.2. Repararea blocului de comandă.
2.3. Schimbarea sau repararea ventilatoarelor.
2.4. Schimbarea sau repararea compresoarelor.
2.5. Schimbarea filtrelor de aer.
2.6. Schimbarea sau repararea elementelor de fixare a ușilor.
2.7. Schimbarea garniturilor din cauciuc.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2020, 10:23
Data ultimilor modificări
12 febr 2020, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
23 000 MDL
Achizitii.md ID
21019520
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
23 febr 2020 10:40 - 31 dec 2020 10:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreținere și reparație a utilajului frigorific
CPV: 50500000-0 - Servicii de reparare şi de întreţinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal şi a maşinilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Arbustum
Preţul ofertei:
15 500 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
26.02.20 16:30
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
specificatie tehnica2.semnat.pdf
specificatie tehnica2.semnat.pdf
ID: 03428ac8-bb46-4404-b4bf-65ad8c3fb615
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:42
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:42
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
declaratie privind personalul.semnat.pdf
declaratie privind personalul.semnat.pdf
ID: 2905838a-0861-4cd2-b861-be6ccf4879d4
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:41
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:42
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:42
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
declaratie privind dotarile.semnat.pdf
declaratie privind dotarile.semnat.pdf
ID: 43100866-be46-418f-875d-9fc7c35ee7fe
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:41
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
specificatie tehnica1.semnat.pdf
specificatie tehnica1.semnat.pdf
ID: 8f33a307-803f-45d0-8a9d-b792f39fa09b
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:42
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
declaratie privind personalul.pdf1.semnat.pdf
declaratie privind personalul.pdf1.semnat.pdf
ID: bff1f2a4-9dd4-4c2c-b3b3-18241367c6d8
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
declaratie incalcarile.pdf1.semnat.pdf
declaratie incalcarile.pdf1.semnat.pdf
ID: daed4a9e-300d-407f-b98a-5c3bc5411ec0
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
declaratie incalcarile.semnat.pdf
declaratie incalcarile.semnat.pdf
ID: ed4b6908-76fc-4219-80ae-d450a700ed86
Documente de depunere
Data încărcării:
20.02.20 15:40
Data deschiderii:
21.02.20 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK