1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2020 16:04
până la 11.02.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.02.2020 17:00
până la 13.02.2020 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 170 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 febr 2020, 16:04 - 11 febr 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2020, 17:00 - 13 febr 2020, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament personal medical de protecție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Traian Harbuz
Telefonul de contact
(022) 82-90-16
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2020, 15:42
Data ultimilor modificări
10 febr 2020, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
170 000 MDL
Achizitii.md ID
21019384
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Durata contractului
17 febr 2020 15:44 - 30 dec 2020 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament personal medical de protecție CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
echipament de protectie.pdf echipament de protectie.pdf
Documentele la ofertă
10.02.20 16:04
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 27 670 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipament personal medical de protecție
Data:
10 febr 2020, 16:53
Subiectul întrebării:
Cerinţile din anunţul de participare.
Întrebare:
Informațiile indicate în documentele aferente procedurii de achiziție publică urmează să corespundă cu informațiile indicate sistemul electronic de achiziții (de ex. termenul-limită de depunere a ofertelor, tipul procedurii de achiziție, denumirea obiectului de achiziție, valoarea estimată, nr. și denumirea loturilor, etc). Datele contradictorii pot cauza interpretarea eronată de către operatorii economici a informațiilor respective și determină nerespectarea principiilor achizițiilor publice. Publicaţi documentele de atribuire.
Răspuns (11 febr 2020, 08:14):
Bună ziua. Este vorba despre o procedură de achiziție de valoare mică (simplificată). Dacă aveți o ofertă de preț pentru bunurile menționate veniți cu această ofertă. Asta-i tot.
Echipament personal medical de protecție
Data:
11 febr 2020, 12:09
Subiectul întrebării:
Documentele aferente procedurii de achiziție
Întrebare:
Informațiile indicate în sistemul electronic de achiziții este 10 bucata diferă de informațiile indicate în documentele aferente procedurii de achiziție este 8 poziţe şi mai multe bucăţi. Vă rugăm se efectuaţi corespunderea cantităţii. Datele contradictorii pot cauza interpretarea eronată de către operatorii economici a informațiilor respective și determină nerespectarea principiilor achizițiilor publice
Răspuns (11 febr 2020, 12:46):
luați legătura telefonic vă rog să clarificăm acest moment
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări