1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2020 12:59
până la 19.02.2020 14:11
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2020 14:11
până la 02.03.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2020, 12:59 - 19 febr 2020, 14:11
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2020, 14:11 - 2 mart 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini atașat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2020, 12:52
Data ultimilor modificări
17 febr 2020, 14:11
Valoarea estimată (fără TVA)
416 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21019240
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 apr 2020 03:00 - 1 mai 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimanta CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
7.02.20 12:59
caiet de sarcini modificat.docx
Specificaţie tehnică
17.02.20 14:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 272 450 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Daito

Preţul ofertei: 283 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 336 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

AV-MACROCOM

Preţul ofertei: 349 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Imprimanta
Data:
12 febr 2020, 12:57
Subiectul întrebării:
include reserve cartridge original minimum 25 000 pages.
Întrebare:
Buna ziua! Dvs. nu a indicat catutatea cartuselor de rezerva originale pentru imprimanta. Pot fi 2 sau 3 cartuse in total pentru 25 000 pagini? Sau uni singur cartus pentru min. 25 000 pagini? In buget planificat de 416,666.67 MDL f/TVA incadra si 2 cartuse originale cite min. 25 000 pagini fiecare? Clarificati va rog. Multumim anticipat.
Răspuns (12 febr 2020, 13:47):
Conform caietului de sarcini este necesar ca operatorul economic să includă în ofertă: 1 cartuș în imprimantă (min.11000 pagini) și 1 cartuș de rezervă (min. 25000 pagini) pentru fiecare imprimantă.
Imprimanta
Data:
12 febr 2020, 14:15
Subiectul întrebării:
imprimanta
Întrebare:
Limba UFR II este limba predefinită a companiei CANON (caietul de sarcini a fost făcută pentru imprimanta Canon i-SENSYS LBP351x). Rugăm respectuos să fie exclusă din caietul de sarcini.
Răspuns (17 febr 2020, 14:10):
Caietul de sarcini a fost modificat.
Imprimanta
Data:
18 febr 2020, 12:07
Subiectul întrebării:
imprimanta
Întrebare:
Software-ul UniFLOW este un instrument proprietar de gestionare a dispozitivelor Canon. Fiecare producător, de regulă, are un program software propriu pentru sarcini de genul dat. Vă rugăm să excludeți cerința de compatibilitatea software-ului cu sistemul uniFLOW
Răspuns (18 febr 2020, 14:39):
S-a solicitat ca imprimanta să fie compatibilă cu aplicația uniFLOW. Aplicația uniFLOW poate fi integrată la mai multe mărci de imprimante, cum ar fi: Konica Minolta, Lexmark, OKI, Canon, Samsung, Xerox, etc. (accesează link-ul: https://www.uniflow.global/en/home/supported-devices/). Deci, software-ul uniFLOW este un instrument de gestionare a mai multor mărci de imprimante.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări