Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 10 735 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 febr 2020, 14:55 - 16 febr 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 febr 2020, 9:00 - 12 mart 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament de protecție pentru pompieri
Informația despre anulare
Motivul anulării
suma estimata pe loturi incorect
Data anulării
7 febr 2020, 15:07
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
Codul fiscal/IDNO
1006601000543
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Timercan
Telefonul de contact
022-785158
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
6 febr 2020, 14:55
Data ultimilor modificări
7 febr 2020, 15:07
Achizitii.md ID
21019170
CPV
35110000-8 - Echipament de luptă împotriva incendiilor, de salvare şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Anulată
Cagulă pentru pompieri
Buget: 90000.0 MDL
Anulată
Cizme pentru pompieri
Buget: 635000.0 MDL
Anulată
Anulată
Data:
6 febr 2020, 20:41
Subiectul întrebării:
documentatia in word
Întrebare:
Va rugam sa publicati caietul de sarcini in forma in care textul sa poata fi copiat textul, pentru a evita culegerea manuala si comiterea unor erori de text, Va multumim
Răspuns (7 febr 2020, 08:50):
Caietul de sarcini va fi piblicat conform solicitarilor
Data:
6 febr 2020, 20:51
Subiectul întrebării:
Standarde solicitate
Întrebare:
Buna ziua. Standardele EN solicitate de catre Dvs sunt standarde internationale la care au acces toti productaorii de echipamante ce fac parte a prezentei proceduri de achzitii. Standardele SM SR EN 407:20l0, sunt standarde interne, la care nu au accest producatorii . Pentu a intelege cerintele pe care le solicitati dintrun standard national, solicitam sa anexati si standardele nationale la caietul de sarcini pentru a face cunostinta cu cerintele acestora, ori sa dati posibilitatea ofertantilor sa aleaga intre standardele EN sau SM SR. Sa intelegem ca produsul trebuie sa respecte sie standardul SM SR fie standardul EN pentrionat intrun lot? Va multumim pentru explicatie.
Răspuns (7 febr 2020, 08:52):
Bună ziua stimate domn/doamnă referitor la solicitările DVS accesaţi Baza de date a standardelor pe platforma www.shop.standard.md a Institutului de standardizare din R. Moldova
Data:
7 febr 2020, 10:41
Subiectul întrebării:
p.11 Termenul de livrare
Întrebare:
Buna ziua, conform anuntului si caietului de sarcini bunurile solicitate de Dumneavoastra sunt bunuri specifice care necesita timp pentru fabricare. Ultima zi de depunere a ofertei la licitatie este de 12 martie 2020, perioada de asteptare si de contestare (in cazul) contractele cu agentii economici vor fi maximum data de 1 aprilie 2020. Doua luni este insuficient pentru a livra asa o cantitate mare de bunuri. Pentru a confectiona, fabrica are nevoie de a procura materia prima si alte lucruri logistice. Solicitam ca termenul de livrare sa fie marit pana la 3 luni pentru a nu incalca termenii de livrare. Cu respect.
Răspuns (7 febr 2020, 12:05):
S-au efectuat modificarile
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".