Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 570 850 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2020, 12:07 - 10 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2020, 10:00 - 13 febr 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilier pentru IMSP Spitalul Raional Șoldănești
Informația despre anulare
Motivul anulării
Indicarea valorii estimative gresite
Data anulării
10 febr 2020, 16:06
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Chihai
Telefonul de contact
027225120
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2020, 12:07
Data ultimilor modificări
10 febr 2020, 16:06
Achizitii.md ID
21019081
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Mobilier
Buget: 570850.0 MDL
Anulată
Data:
5 febr 2020, 13:23
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua.In anunti de participare in punctul 11 este indicata declaratie de proprie raspundere conform formularului F3.5.Dar continutul formularului F3.5 este "Garanţie de bună execuţie (F3.5)",coform listei documentelor pentru achizitii bunurilor.Explicati va rog.
Răspuns (5 febr 2020, 15:47):
prezentati garantia de buna executie
Data:
5 febr 2020, 14:45
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua.In anunti de participarein tabelul cu descriere mobilierului ,in punctul 9 "Mobila,pentru cabinet proceduri" este stipulat 6 seturi de mobila,sau 6 dulapuri( conform schitei 3 sus si 3 jos)
Răspuns (5 febr 2020, 15:43):
Buna ziua! 6 seturi a cite 6 dulapuri (trei sus si trei jos)
Data:
6 febr 2020, 08:45
Subiectul întrebării:
Mobilier
Întrebare:
Buna ziua.In anunti de participare in tabelul cu descriere mobilierului ,in punctul 9 ,Mobila,pentru cabinet proceduri; este stipulat 6 seturi de mobila a cite 6 dulapuri, dar valoarea estimativa este 8750 lei fara TVA pentru 1 set (trei dulapuri sus si trei jos).Explicati va rog.
Răspuns (6 febr 2020, 09:00):
Valoarea estimativa este indicata pentru 1 bucata.
Data:
6 febr 2020, 08:49
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Dupa leagea "achizitii publice", formularul F3.5 "Garantia de buna executie" se depune dupa auction , dupa desemnarea cistigatorului de catre comisia de lucru benificiarului, catre firma cistigator .Explicati va rog.
Răspuns (6 febr 2020, 09:02):
corect, cel care o sa fie desemnat cistigator, la incheierea contractului va prezenta garantia de buna executie
Data:
6 febr 2020, 11:26
Subiectul întrebării:
Mobilier
Întrebare:
Prezentati va rog datele bancare d-ra pentru achitare "garantiei bancare" in valoare 1% din valoarea ofertei fara tva.,conform "documentatiei standard" sectiunea 3 "Pregatire ofertelor,subpunct 3.3
Răspuns (6 febr 2020, 13:01):
Datele bancare: MD05ML000000000225195535 Cod fiscal: 1003606015521
Data:
6 febr 2020, 13:42
Subiectul întrebării:
tender
Întrebare:
prezentati va rog codul bancii (ca exemplu MOBBMD468),multumesc
Răspuns (6 febr 2020, 15:33):
MOLDMD2X535
Data:
7 febr 2020, 09:50
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Buna ziua. In anunt de participare , p15.2 indicati ca la formularul F3.3 trebuie de anexat copiile documentelor declarate. Care anume documente trebuie anexate? Fiindca conform formularul F3.3, se poate de anexat doar raportul financiar, dar raportul financiar este deja solicitat de dumneavoastra in p15 subpunctul 13.
Răspuns (7 febr 2020, 14:16):
Prezentati raportul financiar
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.