Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.02.2020 10:17
până la 07.02.2020 09:57
până la 07.02.2020 09:57
2
Propunerea ofertelor
de la
07.02.2020 09:57
până la 09.02.2020 09:57
până la 09.02.2020 09:57
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
60 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 febr 2020, 10:17 - 7 febr 2020, 9:57
Perioada de depunere a ofertelor:
7 febr 2020, 9:57 - 9 febr 2020, 9:57
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de Birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2020, 10:17
Data ultimilor modificări
3 febr 2020, 12:16
Achizitii.md ID
21018928
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare rechizite 2020.semnat.pdf
anunt de participare rechizite 2020.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Rechizite de Birou
3.02.20 10:17
Rechizite de Birou
Data:
3 febr 2020, 12:16
Subiectul întrebării:
Rugaminte
Întrebare:
Rugam sa anexati la licitatie si specificatia in format Word sau Excel pentru usurinta formarii ofertei de pret! Multumesc!
Răspuns (3 febr 2020, 14:23):
Reeșind din faptul că procedura dată este reglementată în temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 665 din 27.05.2017, Cu privire la aprobarea Regulamentului achiziţiilor publice de valoare mică, nu necesită a fi atașată documentația standart unde sunt prevăzute aceste formulare (F4.1 și F4.2) Cerințele tehnice solicitate sunt indicate în anunț. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Data:
4 febr 2020, 11:36
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Rugam sa excludeti din lista poz. 1- stampila cu semnatura personala intrucat nu toti ofertantii dispun de posibilitatea efectuarii stampilei la comanda. Ar fi binevenit sa faceti pentru poz.1 un lot aparte. Multumesc!
Răspuns (4 febr 2020, 12:35):
Cu parere de rau, dar nu putem exclude nimic din anuntul de participare, toate bunurile enumerate in anunt sunt necesare institutiei. Va multumim pentru intelegere
Data:
4 febr 2020, 12:13
Subiectul întrebării:
Concretizarea marfei
Întrebare:
Poz. 1 Confectionarea stampilelor personale se efectueaza de companii de profil special, unde au licetie si autorizatii de confectionare si inregistrarea stampilelor. Va rugam sa includeti pozitia data ca lot separat.
Răspuns (4 febr 2020, 12:36):
Cu parere de rau, dar nu putem exclude nimic din anuntul de participare, toate bunurile enumerate in anunt sunt necesare institutiei. Va multumim pentru intelegere
Rechizite de Birou
Data:
4 febr 2020, 22:08
Subiectul întrebării:
marfa
Întrebare:
lotul 1 - poz 9 - mapa portofoliu - nu este indicat format sau dimensiuni - verificati va rog
Răspuns (6 febr 2020, 09:57):
Mapa portofoliu pentru documente format A4
Rechizite de Birou
Data:
4 febr 2020, 22:10
Subiectul întrebării:
marfa
Întrebare:
lotul 1 - poz 9 - mapa portofoliu - in desctierea indicati din piele ecologica - avet in vedere piele naturala ?
daca este vorba de piele artificiala - ea nu poate fi ecologica
Răspuns (5 febr 2020, 09:11):
Mapa portofoliu pentru documente format A4
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK