1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2020 17:07
până la 31.01.2020 17:30
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2020 17:30
până la 03.02.2020 11:00
3
Licitaţie
de la 04.02.2020 14:00
până la 04.02.2020 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 35 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2020, 17:07 - 31 ian 2020, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2020, 17:30 - 3 febr 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reîncărcare/regenerare a cartușelor dispozitivelor de imprimare:
- oferirea unui manager;
- evidența cartușelor reîncărcate/regenerate în format electronic, prestatorul va executa un tabel cu servicii prestate la sfîrșitul fiecărei luni;
- reîncărcarea/regenerarea cartușelor se confirmă prin executarea unui „Act de îndeplinire a serviciilor”(întocmit de către prestator) cu număr unic pentru fiecare cartuș, cu aplicarea semnăturii și ștampilei prestatorului și semnăturii beneficiarului;
- ridicarea cartușelor pentru reîncărcare/regenerare se va efectua în fiecare zi lucrătoare de la adresa beneficiarului;
- reîncărcarea/regenerarea cartușelor se va efectua în decurs de 24 ore din momentul ridicării cartușelor cu livrarea la sediul beneficiarului;
- reîncărcarea/regenerarea cartușelor în regim de urgență se va efectua în decurs de 3 ore din momentul notificării;
- la solicitare se va acorda un cartuș pentru folosință temporară.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Iovu
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2020, 17:07
Data ultimilor modificări
30 ian 2020, 17:07
Achizitii.md ID
21018818
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
30.01.20 17:07
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.