Achiziţie publică
21018765
Servicii de paza fizica
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
523 410 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2020, 10:15 - 4 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 febr 2020, 10:00 - 11 febr 2020, 10:00
Începutul licitației:
12 febr 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1.Obiectul Caietului de sarcini:
Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă).
1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.
- să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe
1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.
Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.
Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute.
Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă).
1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.
- să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe
1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.
Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.
Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2020, 9:57
Data ultimilor modificări
2 mart 2020, 12:01
Valoarea estimată (fără TVA)
523 410 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 234,10 MDL
Achizitii.md ID
21018765
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
1 mart 2020 10:01 - 31 dec 2020 10:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Obiectul Caietului de sarcini: Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64. Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii. Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă). 1.1. Pază şi protecţie Serviciul pază asigură: a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei. b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale; c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje); d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea. 1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază - să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână - să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020). - să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare); - să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă); - să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor. - să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale; - să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază; - să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei; - să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, - să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru; - să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; - în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie. - sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112. - să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază. - să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe 1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei. Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit. Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi. Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei. 2.Monitorizare şi intervenţie rapidă - agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. - gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie. - dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon) după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie. Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute.
CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare paza.signed.pdf
anunt_de_participare paza.signed.pdf
tenderNotice
30.01.20 10:15
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Detașamentul de Paza Paramilitara
Preţul ofertei:
690 980 MDL
Statut:
Descalificat
Oferta este inacceptabilă
20.02.20 16:07
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
duae-alfinsemnat.pdf
ID: 055a8eaf-860d-4b0a-9b0e-96fc8aeb6677
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
licentadeactivitateoriginalsemnat.pdf
ID: 07af4ff6-9413-4a72-961f-33fa8cbf3c15
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
certificatcnassemnat.pdf
ID: 0935e6be-b8c2-4957-a3b4-37c2eadb044f
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
anexanr1contractebapa-canalrsemnat.pdf
ID: 0e74853d-200c-4c92-b1bb-401b9e6d1edf
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: 12e5dc1f-38d4-4887-b147-4b55891b5764
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
f-33semnat.pdf
ID: 207c5b6e-1528-4861-9a2e-c5232fc03ae0
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
certificatdesalariulunarsemnat.pdf
ID: 272bf9ae-6e12-4d70-b047-88687dd54a36
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
experianta-5anisemnat.pdf
ID: 34d762ab-f8a4-4b76-99cc-e1a07fe11bb7
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
duae-dppsemnat.pdf
ID: 482d9a88-29c1-4f10-842e-382ef469dc2f
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
garantiabancarasemnat.pdf
ID: 48a1168f-e664-4fd4-bec0-20608ac9f65f
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
f31semnat.pdf
ID: 4e4e1de0-5dbf-4bd5-b4cd-faaeb1472227
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
raportfinanciar2018semnat.pdf
ID: 4fad11f4-e8b3-488a-bb37-4e4369e01dad
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
f-34semnat.pdf
ID: 64ee0355-46ef-4f44-ba01-d1cab07d7b70
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
extrasdinregistrusemnat.pdf
ID: 65254c86-ee54-4d51-8c0e-3c722c6443d5
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
certificat-fiscsemnat.pdf
ID: 6b85f78f-2d52-424f-bc7a-2b50a8c4fb37
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
listaautomobilelorsemnat.pdf
ID: 8f37c236-8c22-4133-a7b2-46e85ab88a07
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
uniformadeserviciusemnat.pdf
ID: 92c6d43c-e878-496c-8b59-8b57b89df65d
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
grupaoperativasemnat.pdf
ID: 94c5437f-e495-48ab-b60f-417c1cdadda1
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
pasaporttehnicsemnat.pdf
ID: 9618fc26-b8ea-422c-86e0-d868182d92bd
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
infomatiecualfinsemnat.pdf
ID: 98df0f1c-573d-4960-959b-4a3811721ac7
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
f42semnat.pdf
ID: 9e6d7307-f94a-46b5-888a-b2f737e3bbe2
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
certificatbancarsemnat.pdf
ID: a015b681-40c7-4214-ad26-8891303a9a07
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
declaratieechipamenttehnicsemnat.pdf
ID: b504ae07-4e7e-46ea-9c4a-393e32aac4e7
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
despeceratsemnat.pdf
ID: cfa67c4f-c0f0-4a73-8493-355109614523
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
contractcualfinsemnat.pdf
ID: dec83eb2-5c4c-4d07-81be-53e3faa29aa0
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
anexa6semnat.pdf
ID: e464df6a-d3bd-44de-88eb-e3d5b84a12c1
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
f41semnat.pdf
ID: f6188c46-b485-464c-8c7a-67328b66f134
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
f35semnat.pdf
ID: fd13a4ae-e652-4116-a2ed-4d86bfa7194c
Documente de depunere
Data încărcării:
11.02.20 08:05
Data deschiderii:
11.02.20 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK