1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2020 16:45
până la 12.02.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2020 10:00
până la 19.02.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 130 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2020, 16:45 - 12 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2020, 10:00 - 19 febr 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hotel 4 stele
Camere Semilux, inclusiv servicii de restaurant (prânz şi cină)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Abașev
Telefonul de contact
(022)27-74-76
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2020, 10:57
Data ultimilor modificări
5 febr 2020, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
130 000 MDL
Achizitii.md ID
21018632
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Durata contractului
1 mart 2020 15:16 - 31 dec 2020 16:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hotel 4 stele Camere Semilux, inclusiv servicii de restaurant (prânz şi cină) CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere
Cantitatea: 75.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
28.01.20 16:45
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
31.01.20 16:49
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
31.01.20 16:49
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
5.02.20 14:50
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
5.02.20 14:50
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
5.02.20 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.M. JOLLY ALON S.A.

Preţul ofertei: 107 881,25 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vinestop

Preţul ofertei: 109 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

I.M."Leutis" SRL

Preţul ofertei: 125 000,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări