1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2020 09:30
până la 31.01.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2020 15:00
până la 03.02.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 04.02.2020 14:00
până la 04.02.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 760 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2020, 9:30 - 31 ian 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2020, 15:00 - 3 febr 2020, 10:00
Începutul licitației: 4 febr 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Lichidarea defectelor apărute;
2. Investigarea părților componente a sistemului antiinccndiar, verivicarea lipsei de deteriorări mecanice,coroziei;
Mun. Chișinău, str. Academiei, 11, str. Gh. Asachi 65,
Mun. Bălți, str. Decebal 113,
Mun. Cahul, str. Alexei Mateevici 103/1
3. Controlul funcționării, reparația butoanelor, indicatoarelor luminiscente;
4. Controlul sursei de bază și suplimentare de alimentare și verificarea trecerii automate de la sursa direct la sursa alternativă de curent;
5. Verificarea funcționării părților componente ale sistemului antiinccndiar;
6. Lucrări profilactice;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Gheorghita
Telefonul de contact
079557265
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2020, 9:16
Data ultimilor modificări
28 ian 2020, 12:18
Valoarea estimată (fără TVA)
26 760 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
267,60 MDL
Achizitii.md ID
21018603
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
7 febr 2020 09:29 - 31 dec 2020 09:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică a sistemelor de semnalizare antiincendiu CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Semn
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 13 365 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. A accepta ofertele spre examinare. 2. A declara câștigătoare oferta Î.S. "Servicii Pază" a MAI conform textului prezentei decizii ca fiind conformă cerințelor minime solicitate și la cel mai mic preț fără TVA. 3. A anunța operatorii economici participant despre decizia luată.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ELEGACOM

Preţul ofertei: 25 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări