1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2020 16:55
până la 03.02.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2020 12:00
până la 26.02.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 673 760,20 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2020, 16:55 - 3 febr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2020, 12:00 - 26 febr 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de amenajare și salubrizare a municipiului Hîncești pentru 2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2020, 15:57
Data ultimilor modificări
22 ian 2020, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
6 673 760,20 MDL
Achizitii.md ID
21018398
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
28 febr 2020 16:52 - 31 dec 2020 16:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de amenajare și salubrizare a municipiului Hîncești pentru 2020 CPV: 90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
22.01.20 16:55
documentatia_standard_servicii (1).semnat.pdf documentatia_standard_servicii (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
22.01.20 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. REGIA AUTOSALUBRITATE, REPARAȚII ȘI AMENAJARE

Preţul ofertei: 6 666 666,66 MDL
Statut: Învingător
Motivul: In conformitate cu prevederele art. 69 alin (2), deasemenea art. 72 al Legii 131/15, grupul de lucru pentru achiziții stabilește oferta Regia ARA căștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări