1
Perioada de actualizare
de la 20.01.2020 10:10
până la 22.01.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.01.2020 10:00
până la 27.01.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 ian 2020, 10:10 - 22 ian 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 ian 2020, 10:00 - 27 ian 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
20 ian 2020, 10:06
Data ultimilor modificări
20 ian 2020, 10:10
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21018137
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Durata contractului
29 ian 2020 10:10 - 30 dec 2020 10:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 3 991,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 4 989,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 5 491,67 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări