1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2020 15:19
până la 27.01.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2020 00:00
până la 20.02.2020 00:00
3
Licitaţie
de la 20.02.2020 13:55
până la 20.02.2020 14:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 967 547,25 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2020, 15:19 - 27 ian 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2020, 0:00 - 20 febr 2020, 0:00
Începutul licitației: 20 febr 2020, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Dejun cl. I-IV Bucată 1.00 225 elevi/zi, calorii min. -470
kkal, la preţul de 13.65 lei/elev/zi, 129 zile, maxim de kkal 396191.25
Dejun+prînz Bucată 1.00 30 elevi/zi, calorii min. -1500
kkal, la preţul de 23,00 lei/elev/zi, 129 zile, maxim de kkal 89010
Grupele de grădiniță Bucată 1.00 120 copii/zi, regim de activitate de 12 ore conform Ordinului Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016 și nr.622 din 21.05.2018 cu privire la implementarea recomandărilor pentru un regim alimentar sănătos și activitate fizică adecvată în instituțiile de învățământ din Republica Moldova , calorii min. – 1900 kkal, la preţul de 31.65 lei/copil/zi, 127 zile, maxim de kkal 482346
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Melnic Violeta
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2020, 14:48
Data ultimilor modificări
22 ian 2020, 9:28
Valoarea estimată (fără TVA)
967 547,25 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 837,74 MDL
Achizitii.md ID
21018037
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
9 mart 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii alimentare Școala Grădiniță ”Antonin Ursu” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (3).docx
Garanțiile la contract
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
16.01.20 15:19
garantia bancara - копия (2).doc
Documentele la ofertă
Rechizitele bancare pentru garantia bancara
16.01.20 15:19
documentatia_standard_servicii rectificat.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii
22.01.20 09:28
anunt de part. serv alim. dets buiucani.pdf anunt de part. serv alim. dets buiucani.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Servicii de alimentare a elevilor din institutiile preuniversitare pentru anul 2020
22.01.20 09:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Preţul ofertei: 967 547,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cea mai bună calitate preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 967 547,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări