Achiziţie publică
21018018
Lot7 Tomograful Computerizat: Echipament de tomografie computerizata Revolution Discovery CT 256 slice-uri.
1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2020 12:57
până la 26.01.2020 13:00
până la 26.01.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.01.2020 13:00
până la 06.02.2020 13:00
până la 06.02.2020 13:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
100 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 ian 2020, 12:57 - 26 ian 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 ian 2020, 13:00 - 6 febr 2020, 13:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lista serviciilor:
Numărul de servicii necesare periodice:2 (una la 6 luni).
Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician);
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Numărul de servicii necesare periodice:2 (una la 6 luni).
Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician);
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 ian 2020, 12:57
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21018018
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
1 mart 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tomograful Computerizat: Echipament de tomografie computerizata Revolution Discovery CT 256 slice-uri.
CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Intermed Service
Preţul ofertei:
100 000 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde cerintelor
02.09.20 17:05
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
lista fondatorilor_certif training.semnat.pdf
lista fondatorilor_certif training.semnat.pdf
ID: 0dbce3da-9607-416d-9497-5a3c81472e12
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.20 12:06
Data deschiderii:
6.02.20 13:00
certificat training.semnat.pdf
certificat training.semnat.pdf
ID: 47f20e02-1fce-4830-9792-04917faa0dcf
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.20 12:03
Data deschiderii:
6.02.20 13:00
Propunere financiară
Data încărcării:
5.02.20 12:03
Data deschiderii:
6.02.20 13:00
licenta_raport_alte acte solicitate.semnat.pdf
licenta_raport_alte acte solicitate.semnat.pdf
ID: 78924616-1224-4598-bf93-14f90bb7d9a5
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.20 12:05
Data deschiderii:
6.02.20 13:00
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.20 12:04
Data deschiderii:
6.02.20 13:00
formulare ofertant_date companie.semnat.pdf
formulare ofertant_date companie.semnat.pdf
ID: f096f29d-4359-4e5f-8569-a023d92a5bb3
Documente de depunere
Data încărcării:
5.02.20 12:04
Data deschiderii:
6.02.20 13:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK