Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 76 240 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2020, 12:00 - 17 ian 2020, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 ian 2020, 12:30 - 24 ian 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de instalare a sistemului de smenalizare a incendiilor - la plan parter, bloc curativ nr.3, Secția asistență psihiatrică consultativă extraspitalicească.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Necorespunderea documentației de deviz cât și a proiectului de execuție cu normele intrate în vigoare la data de 16.08.2019 și anume: NCM E.03.03:2018.
Data anulării
23 ian 2020, 19:00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2020, 12:00
Data ultimilor modificări
23 ian 2020, 19:00
Achizitii.md ID
21017997
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
16 ian 2020, 12:03
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua, Spuneti-ne va rog daca este proiectul avizat ?
Răspuns (16 ian 2020, 14:43):
Bună ziua, da.
Data:
16 ian 2020, 13:35
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Se solicita Garantia de buna executie, dar conform pct. 10 din formularul model de contract anexat garantia de buna executie trebuie prezentata după primirea scrisorii de acceptare a ofertei. Trebuie sau nu prezentata odata cu oferta Garantia de buna executie?
Răspuns (16 ian 2020, 14:45):
Garanția de bună execuție a contractului se înființează la încheierea contractului.
Data:
16 ian 2020, 14:56
Subiectul întrebării:
Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică
Întrebare:
Buna ziua Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică se ofera de catre Agenția pentru Supraveghere Tehnică nuami dupa finisare lucrarilor si numai dupa ce Inspectorii acestei Agentii vor verifica corectitudinea efectuarii lucrarilor si desigur a proectului daca sa facut conform ultimilor norme din august 2019 . Conform caietului de sarcini aceste produse al producatorului BOLID nu sunt Certificate conform normelor EN-54 . Deci in cazul in care totul se va instala conform proectului AVIZAT (intrebare cu ce data a fost avizat? - caci legea spune ca la inceperea lucrarilor compania care va efectua lucrarile de instalare trebuie sa se conformeze cu ultiemel normative > deci caietuyl de sarcini si proectul nu va fi valabil) cine isi va asuma responsabilitatea in cazul in care nu va corespunde normelor actuale?
Răspuns (16 ian 2020, 16:03):
Nr. de înregistrare a avizului SV0779 din 22.10.2019
Data:
16 ian 2020, 16:10
Subiectul întrebării:
Nr. de înregistrare a avizului SV0779 din 22.10.2019
Întrebare:
Pai ce cereti atunci in documentele obligatorii acest AVIZ ?
Răspuns (17 ian 2020, 11:10):
În documentația de atribuire se solicită Avizul pentru participare la licitațiile publice eliberat de către Agenția pentru Supraveghere Tehnică, unde se stipulează informații rezultate din documentele întocmite cu ocazia inspectărilor/verificărilor privind respectarea legislației în construcții și neconformitățile admise la lucrările generale și similar executate și în curs de execuție din ultimii trei ani, dacă au fost înregistrate din vina exclusivă a antreprenorului.
Data:
16 ian 2020, 16:27
Subiectul întrebării:
Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică
Întrebare:
Deci in cazul in care totul se va instala conform proectului AVIZAT cine isi va asuma responsabilitatea in cazul in care nu va corespunde normelor actuale?
Răspuns (17 ian 2020, 10:58):
Persoana care a avizat proiectul.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.