1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2020 15:45
până la 16.01.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2020 17:00
până la 20.01.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 61 400 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2020, 15:45 - 16 ian 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2020, 17:00 - 20 ian 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparația imprimantelor pentru anul 2020

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2020, 15:45
Data ultimilor modificări
15 ian 2020, 15:45
Achizitii.md ID
21017947
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini 2020.pdf caiet de sarcini 2020.pdf
Specificaţie tehnică
15.01.20 15:45
contract model.doc
Model de сontract
15.01.20 15:45
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
15.01.20 15:45
formulare garanții.docx
Garanțiile la contract
15.01.20 15:45
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.