Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 47 880 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2020, 11:01 - 21 febr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2020, 12:00 - 5 mart 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reabilitare a drumului R26 Bender-Căușeni-Cimișlia, km 83+300 – 85+860
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1579077597874 din 30.03.2020 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1579077597874 din 05.03.2020 în vederea achiziționării lucrărilor de reabilitare a drumului R26 Bender-Căușeni-Cimișlia, km 83+300 – 85+860 vă comunicăm următoarele:
În urma evaluării ofertelor operatorilor economici participanți la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că toți operatorii economici au prezentat ofertele financiare care depășesc semnificativ valoarea estimativă a achiziției. În conformitate cu prevederile Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 71 punct. (1) d, grupul de lucru anulează procedura de achiziție, din motiv că valoarea inclusă în propunerea financiară, depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Data anulării
30 mart 2020, 15:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2020, 10:39
Data ultimilor modificări
30 mart 2020, 15:05
Achizitii.md ID
21017916
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
19 ian 2020, 11:53
Subiectul întrebării:
Imbracamintea rutiera
Întrebare:
1. Poz. 40 caietului de sarcini, Amorsarea pe geocompozit. Norma de consum 0.6 l/m2 - este putina pentru impregnare a geocompozitului si agdeziunea stratului din beton asfaltic cu granulatie mare. 2. Va rugam sa specificati densitatea estimata a amestecului SMSc-I luata in calcul. Norma DB16H presupune cunsumul amestecului de beton asfaltic reesind din densitatea egala 2.35 t/m3, dar pentru amestecuri de tip SMSc-I, densitatea este mult mai mare și egală cu 2,4 - 2,5 t/m3
Răspuns (20 ian 2020, 15:46):
1. Conform tehnologiei de amenajarea geocompozitului Hatelit 40/17, amorsarea emulsiei bituminoase trebuie se constituie minimum 0,42 kg/m2 componentului bitumului. Dar în proiect este prevăzută amorsarea bitumului egală 0,6kg/m2, ce corespunde minimului recomandat de către producătorul geocompozitului. 2. În norma de deviz DB16H la executarea stratului din beton asfaltic tip SMSc-I, H-4cm este aplicat amestecul de beton asfaltic cu densitatea egală 2,43 t/m3, în conformitate cu norma de consum 0,0972t pe 1m2 .
Data:
20 ian 2020, 15:58
Subiectul întrebării:
accese laterale
Întrebare:
1. In pozitia 117(compartimentul Accese laterale) transportarea amestecului de piatra sparta stabilizata cu ciment s-o luat in calcul densitatea materialului 1,96 t/m3. Acelasi material in compartimentul imbracamintea rutiera are densitate 2,0 t/m3. 2. Pozitia 121 Amorsarea in vederea aplicarii stratului de uzura este calculata pentru 572 m2, dar in pozitia 122 este indicata suprafata pentru asfaltarea - 3720 m2 . 3. Pozitia 136 Corectie pentru fiecare 1 cm urmator de grosime - nu este specificat coificientul "k". k=1 ???
Răspuns (21 ian 2020, 08:29):
1. La p.117 este necesar de a modifica cantitatea materialului care urmează a fi transportat din 247,12 m3 în 251,92 m3. 2. La poziția 122 este necesar de a modifica suprafața 3720 m2 în 572 m2. 3. Pentru poziția 136 se va aplica K=5
Data:
21 ian 2020, 16:37
Subiectul întrebării:
Montarea grinzilor
Întrebare:
1. Reparatia podului la PC850+46. pozitia 52, 53. Montarea elementelor prefabricate cu automacara cu capacitate 10-14 tf. Grinda are dimensiuni 11.36x1.3x0.93m si greutate circa 15.8 - 16 tone. Cum este posibila montarea acestora elemente cu automacara de 10-14 tf ???
Răspuns (22 ian 2020, 14:30):
La alcătuirea ofertei la compartimentul montarea/demontarea grinzilor podurilor de a se lua în calcul norma de deviz PI 06E în locul normei PI 06B. Această normă PI 06E urmează a fi aplicată la pozițiile 52, 170, 229, 230, 231, 233, 370.
Data:
21 ian 2020, 16:51
Subiectul întrebării:
Siguranta rutiera
Întrebare:
1. In compartiment "siguranta rutiera" poz. 294, 295, 309, 311, 312, 313 montarea indicatoarelor cu suprafata de 6 m2 si mai mare. Pe ce suport se monteaza acestea indicatoare??? Pe CKM 3.35; CKM 4.40 ??? Indicatori cu asa marimi trebuie sa fie montate pe suport-consola de tip RMG. Avind suprafata mare trebuie sa fie rezistente la vint, dar in caietul de sarcini nu este indicat nicaieri instalarea suporturilor de tip consola.
Răspuns (22 ian 2020, 13:35):
La alcătuirea ofertei la compartimentul ”siguranța rutieră” de luat în considerare prevederile caietului de sarcini, fără instalarea suporturilor ”de tip consolă”
Data:
3 febr 2020, 10:50
Subiectul întrebării:
Reamplasarea retelei de telecomunicatii
Întrebare:
Conform caietului de sarcini si proiectului este prevazuta reamplasarea cablurilor de telecomunicatie si cablurilor de fibrooptica FO24 si FO48. Conditii tehnice noi a S.A. Moldtelecom, prevad instalarea bilelor markerilor pasivi, dar in caietul de sarcini aceasta conditia nu este specificata. Solicitam lamurirea acestei aintreabarii, trebuie de inclus in calcule instalarea markerilor pasivi, sau nu? Precum și când specificațiile tehnice au fost aprobate cu Moldtelecom și dacă sunt necesare încă completări la Caietul de sarcini in compartimentul Reamplasarea retelelor de telecomunicatii?
Răspuns (3 febr 2020, 14:08):
Devizul de cheltuieli urmează a fi întocmit conform caietului de sarcini
Data:
12 febr 2020, 11:11
Subiectul întrebării:
Pod PC850+46
Întrebare:
Conform caietului de sarcini este data forarea a 33 de gropi de fundatie sub piloti C10-35T4 (poz. 5 - 27 gropi la culee si poz.28 - 16 la pile) dar fisa pilotilor este calculata numai pentru 25 de piloti (poz. 8 - 90m in copmartiment Culee si poz.31 - 160m in compartimentul Pile). In desene de proiect sunt indicate fisa 33 de piloti. Unde sunt volumele pentru fisa ultimelor 8 piloti?
Răspuns (13 febr 2020, 14:51):
Volumele actualizate sunt prezentate în demersul nr. 06-12/572 încărcat în documentele procedurii. Solicităm să țineți cont de volumele actualizate
Data:
12 febr 2020, 14:51
Subiectul întrebării:
Pod PC843+63
Întrebare:
Conform caietului de sarcini este data forarea a 52 de gropi de fundatie sub piloti C12-35T5 (poz. 182 - 28 gropi la culee si poz.205 - 24 la pile) precum si fisa pilotilor este calculata pentru 52 de piloti. In desene de proiect sunt specificate pentru fisarea numai 44 de piloti
Răspuns (13 febr 2020, 14:51):
Volumele actualizate sunt prezentate în demersul nr. 06-12/572 încărcat în documentele procedurii. Solicităm să țineți cont de volumele actualizate
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.