1
Perioada de actualizare
de la 14.01.2020 10:00
până la 21.02.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2020 12:00
până la 05.03.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 63 187 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 ian 2020, 10:00 - 21 febr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2020, 12:00 - 5 mart 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reabilitare a drumului R36 Basarabeasca – Ceadâr-Lunga – R29, km 20+310 – 32+710
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2020, 9:48
Data ultimilor modificări
3 febr 2020, 13:26
Achizitii.md ID
21017837
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
MEMORIU TEHNIC FINAL R36
Specificaţie tehnică
Memoriu tehnic a proiectului
14.01.20 10:00
DUAE R36
Documentele la ofertă
DUAE
14.01.20 10:00
Anunt de participare lucrari R36
tenderNotice
Anunț
14.01.20 10:00
documente licitatie lucrări R36
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
14.01.20 10:00
R36 Memoriu dupa verificare
Specificaţie tehnică
Memoriu tehnic actualizat
29.01.20 11:21
06-22.403
tenderNotice
Anunț ședința de clarificări
3.02.20 13:26
Data:
29 ian 2020, 09:57
Subiectul întrebării:
Sisitem rutier
Întrebare:
Rugam sa dati explicit compozitia materialului descris in pozitia 52 a caietului de sarcini (Strat rutier din materiale granulate, stabilizate cu ciment si zgura granulata prin metoda amestecarii in statii fixe - 8 656.51 m3) si anume: In ce proportie se va folosi fiecare component si cu ce cantitate de ciment se va stabiliza? In memoriu tehnic anexat la documente de licitatie in lista cu variantele constructiei sistemului rutier lipseste tipul constructiei cu material stabilizat cu ciment si zgura.
Răspuns (29 ian 2020, 10:52):
Poziția 52 conține următoarele :Beton asfalt reciclat cu 30% de piatră spartă calcaroasă și 4% de ciment M400
Data:
29 ian 2020, 10:07
Subiectul întrebării:
Terasamente
Întrebare:
poz. 11 (Transportarea la distanta de 67 km) ce coeficient se aplică?
Răspuns (29 ian 2020, 10:53):
Pentru poziția 11 se aplică coeficientul K=2,23
Data:
3 febr 2020, 14:25
Subiectul întrebării:
Sistemul rutier
Întrebare:
pozitia 54 ( Imbracaminte din beton asflatic de tip MII) Amestec de ce tip presupune? SKPg-II sau SKBg-II ?
Răspuns (3 febr 2020, 15:33):
pozitia 54 se va lua în calcul amestec SKBg-II.
Data:
4 febr 2020, 10:36
Subiectul întrebării:
Imbracamintea rutiera
Întrebare:
In memoriu tehnic, stratul inferior din beton asfaltic se executa din beton asfaltic cu granulatie mare, poros, ce corespunde amestecului de tip SKPg-II, dar nu SKBg-II (ce este mixtura densa cu granulatie mare, si este mai scumpa). Pina la urma, ce tip de mixtura trebuie sa fie luata in calcul?
Răspuns (4 febr 2020, 10:59):
Conform proiectului marca betonului asfaltic care urmează a fi aplicată pentru stratul inferior corect este SKPg-II
Data:
4 febr 2020, 12:16
Subiectul întrebării:
Imbracamintea rutiera
Întrebare:
Stratul de fundatie din piatra sparta conform proiectului sa asterne in doua straturi de 16 cm si 10 cm din material omogen ( piatra sparta de calcar M300, lista centralizata de cantitati a memoriu tehnic anexat). Cu ce scop in caietul de sarcini o fost modificata marca materialului? Stratul de jos - piatra sparta M300, stratul de sus - piatra sparta M600... De ce ambele stratuti nu pot fi executate din piatra sparta cu aceiasi marca de rezistenta
Răspuns (4 febr 2020, 13:35):
Ambele straturi din piatră spartă M300
Data:
4 febr 2020, 16:41
Subiectul întrebării:
Siguranta rutiera
Întrebare:
in compartimentul 1 a caietului de sarcini (demolarea indicatoarelor rutiere existente) este prevazuta demolarea indicatoarelo rutiere existente cu remarca (intoarcere 100%), dar in compartimentul 6.8 nu este specificat cite indicatoare ce urmeaza a fi instalate sunt de la intoarcere, si care anume sunt ?
Răspuns (4 febr 2020, 16:53):
Indicatoarele rutiere după demontare se întorc la S.A.”Drumuri”. Se instalează indicatoare noi conform caiet de sarcini
Data:
5 febr 2020, 16:30
Subiectul întrebării:
Sisitem rutier
Întrebare:
in pozitia 52 a caietului de sarcini este ubducat strat rutier din materiale granulate, stabilizate cu ciment in grosimea H=11.5 cm. Acest material se asterne cu grosimea 11.5 pe toata suprafata, sau acest strat este un strat de egalizare cu grosimea variabila care se aplica pe oarecare tronsoane? Atunci in caietul de sarcini trebuie sa fie specificat ca grosimea = 11,5 cm - este grosimea medie.
Răspuns (5 febr 2020, 16:58):
Conform proiectului de execuție, lista cantităților de lucrări pentru îmbrăcămintea rutieră
Data:
6 febr 2020, 09:08
Subiectul întrebării:
Sisitem rutier
Întrebare:
Conform listei de cantitati din memoriu tehnic enexat strat rutier din materiale granulate, stabilizate cu ciment nu este indicat nicaieri. In lista centralizata de cantitati este indicat stratul de egalizare din beton asfaltic cu diferite grosimi. La ce proiect de executie va referiti? Unde anume noi putem gasi raspuns la intrebarea precedenta?
Răspuns (6 febr 2020, 09:34):
Conform memoriului tehnic actualizat (vezi documentele procedurii, iar întreg proiectul pe www.asd.md/achiziții/naționale/achiziții curente procedura respectivă/ proiect de execuție) stratul îmbrăcămintei rutiere din materiale granulate, stabilizate cu ciment in grosimea H=11.5 cm se amenajează pe întreaga lățime a sectoarelor unde va fi efectuată reparația îmbrăcămintei rutiere. Pentru celelalte sectoare acest constructiv nu este prevăzut.
Data:
13 febr 2020, 11:57
Subiectul întrebării:
sistem rutier
Întrebare:
pozitia 52 caietului de sarcini. Norma DA10B nu prevede coeficentul de compactare pentru amestecul de piatra sparta si rumegusul de asfalt stabilizate cu ciment. Ce coeficient putem apleca pentru acest amestec?
Răspuns (13 febr 2020, 13:49):
Va fi aplicat coeficientul de compactare K=1,29
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.