Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 12 233 976,29 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2020, 14:12 - 23 ian 2020, 17:46
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2020, 17:46 - 2 febr 2020, 17:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățenie pentru 10 luni (01.03.2020 - 31.12.2020) ale anului 2020 (repetat)

Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform deciziei
Data anulării
30 mart 2020, 9:15
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Ignatiuc
Telefonul de contact
022269454
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2020, 14:12
Data ultimilor modificări
30 mart 2020, 9:15
Achizitii.md ID
21017749
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
15 ian 2020, 11:31
Subiectul întrebării:
Punctul 6 . din criteriile de calificare , ceia ce priveste experienta
Întrebare:
Minim 3 ani de experienta specifica in prestarea serviciilor similare - va rugam careva clarificari in privinta termenului de executare a contractului este obligariu ca contractul executat sa fie pentru o perioada de 3 ani sau oricare contract executat din ultimii 3 ani.
Răspuns (20 ian 2020, 09:44):
Conform cerintei expuse, se solicita minimum 3 ani de experienta în prestarea serviciilor și respectiv se confirmă prin prezentarea tuturor contractelor realizate în intervalul minim solicitat!
Data:
20 ian 2020, 16:44
Subiectul întrebării:
Specificatia de pret
Întrebare:
Precizați unitatea de măsură pentru p 4.2 Specificatia de pret luna sau metru patrat?
Răspuns (21 ian 2020, 14:32):
Unitatea de măsură pentru p 4.2 este în (м2), conform anexei.
Data:
21 ian 2020, 09:44
Subiectul întrebării:
intrebarea
Întrebare:
În pct.13 a ,,Specificațiilor tehnice și cerințe obligatorii’’ din Anexă este indicat că - ,, Beneficiarul î-și rezervă dreptul de a modifica programul de lucru în caz de necesitate’’. - Vă rugăm clarificați următoarele : 1. Dacă va fi modificat programul de lucru... orele suplimentare vor fi achitate de Beneficiar? 2. Dacă va fi modificat programul de lucru... În preaviz de câte zile, Beneficiarul va informa Prestatorul despre modificare ? În pct.14 a ,,Specificațiilor tehnice și cerințe obligatorii’’ din Anexă este indicat că - ,, În perioada când se desfășoară reparația în clădirile beneficiarului se efectuează strângerea și evacuarea gunoiului, curățarea podelelor’’. - Vă rugăm clarificați următoarele : 1. Cât de des planificați să efectuați lucrări de reparație. 2. În ce perioadă a anului 2020 planificați efectuarea lucrărilor de reparație.
Răspuns (21 ian 2020, 17:46):
La pct. 13. Modificările programului de lucru se vor efectua în limita orelor de lucru (fără ore suplimentare). Beneficiarul va anunţa Prestatorul despre modificări în preaviz de 3 zile lucrătoare La pct. 14. Lucrările de reparaţie se planifică pe parcursul lunilor martie-decembrie 2020. Se vor efectua lucrări de reparaţii curente până la 3-4 obiecte pe lună (încăperi din incinta oficiilor existente), care nu necesită evacuarea volumului mare de gunoi.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.