Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 909 600 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2020, 16:43 - 23 ian 2020, 15:18
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2020, 15:18 - 5 febr 2020, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de remediere a degradărilor atestate la nivelul suprastructurii podului de șosea amplasat pe drumul expres M1 Frontiera cu România - Leușeni - Chișinău - Dubăsari - frontiera cu Ucraina, km 0+00
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1578660928611 din 10.02.2020 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1578660928611 din 05.02.2020 în vederea achiziționării lucrărilor de remediere a degradărilor atestate la nivelul suprastructurii podului de șosea amplasat pe drumul expres M1 Frontiera cu România - Leușeni - Chișinău - Dubăsari - frontiera cu Ucraina, km 0+00 vă comunicăm următoarele: Grupul de lucru în urma evaluării ofertei operatorului economic S.R.L.”Var-Imp” în asociere cu Î.M.”Badprim”S.R.L. a constatat că conform informației privind asocierea, contribuția fiecărei părți pentru îndeplinirea contractului este 50% / 50%, respectiv evaluarea corespunderii ofertei tehnice și financiare va fi în dependență de valoarea lucrărilor care urmează a fi efectuată de fiecare parte. Licitația dată este repetată, din considerente că procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1575877749260 din 03.01.2020 a fost anulată. Conform cerințelor documentelor de licitație ca experiență similară, urmau a fi prezentate copiile contractelor care au fost executate în ultimul an de activitate cu procesele verbale de recepție la terminarea lucrărilor, care nu s-au prezentat, iar experiența similară prezentată de asociați în mare parte nu corespunde specificului achiziției în cauză. Cumulativ suma contractelor declarate ca experiență similară de către S.R.L.”Var-Imp” nu corespunde cerințelor, fiind insuficient pentru calificare conform valorii ofertei prezentate și repartizării între asociați. Asociatul Î.M.”Badprim”S.R.L. a prezentat Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică cu termenul expirat la 19.07.2019, respectiv fiind încălcată cerința de prezentare obligatorie a Formularului F3.15. Ținînd cont de neconformitățile evaluate grupul de lucru consideră oferta operatorului economic S.R.L.”Var-Imp” în asociere cu Î.M.”Badprim”S.R.L. necorespunzătoare criteriilor de calificare expuse în documentația de atribuire, din care considerente se respinge. Grupul de lucru anulează procedura de achiziție din considerente că ofertantul nu a întrunit condițiile de calificare stabilite în documentația de atribuire.
Data anulării
7 apr 2020, 7:46
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2020, 14:55
Data ultimilor modificări
7 apr 2020, 7:46
Achizitii.md ID
21017706
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
20 ian 2020, 15:03
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Объясните пожалуйста, что вы имеете в виду в пункте 41, 43 и 44, не очень понятно с часами, там что нормы нужно менять,но мы не имеем право изменять нормы.
Răspuns (21 ian 2020, 09:12):
Din pozițiile 41,43,44 a normelor de deviz sunt excluse doar materialele, alte resurse au rămas fără modificări. Costul setului de platformă suspendată este inclus în pozițiile 36 și 37. Suprafața podului este de 1500 m2, platforma suspendată are suprafața de 100 m2, respectiv platforma și plasa de siguranță se demontează de 15 ori.
Data:
20 ian 2020, 17:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
В пункте 68, указан расход 57 kg/m2. Там наверное какае- то ошибка, уточните пожалуйста
Răspuns (21 ian 2020, 10:38):
Conform fișei tehnicve pentru mortar pe bază de ciment modificat cu polimeri de tip Sika Monotop 612, consumul materialului la 1m2 cu grosimea de 1mm constituie 1,9 kg, respectiv consumul pentru grosimea de 3cm va constitui 30x1,9=57kg/m2. Pentru a evita și alte neclarități puteți consulta proiectul de execuție la sediul Î.S.”ASD” birou 405, sau în formă electronică pe www.asd.md/achiziții/naționale/achiziții curente
Data:
21 ian 2020, 10:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Скажите пожалуйста, пункт 36 и 37,оплачивает заказчик? В форме 3 нам нужно указывать цены на эти пункты или ставим по нулям.
Răspuns (21 ian 2020, 15:18):
Punctul 36 și 37 din caietul de sarcini prevede costul setului de platformă suspendată care va fi procurată de către antreprenor și ulterior achitată de către Beneficiar conform facturilor. După finalizarea lucrărilor platforma va fi predată Beneficiarului în stare bună prin act de predare-primire, Respectiv punctele date urmează a fi completate ca și celelalte poziții
Data:
23 ian 2020, 08:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bunaziua, lamuriti-ne va rog in punctrul 36 si 37 cum arata platforma suspendata.
Răspuns (23 ian 2020, 09:04):
Toată informația tehnică referitor la platforma suspendată este reflectată în proiectul de execuție, care poate fi accesat pe www.asd.md/achiziții/naționale/achiziții curente/ocds-b3wdp1-MD-1578660928611/ proiect de execuție, sau la sediul autorității contractante biroul 405
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".