Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 320 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2019, 12:00 - 12 ian 2020, 16:51
Perioada de depunere a ofertelor: 12 ian 2020, 16:51 - 16 ian 2020, 16:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
Decizia ANSC nr. 03D-56-20 din 29.01.2020
Data anulării
30 ian 2020, 8:40
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2019, 12:00
Data ultimilor modificări
30 ian 2020, 8:40
Achizitii.md ID
21017388
CPV
72400000-4 - Servicii de internet
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
31 dec 2019, 12:25
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Conform anuntului de participare p.15 autoritatea contractanta solicita completarea Formularul informativ despre ofertant conform Formularului (F3.3) insa in DOCUMENTAŢIA STANDARD F3.3 reprezinta Garanţie de bună execuţie. Va rog sa inlaturati aceasta eroare.
Răspuns (31 dec 2019, 12:41):
în sistem a fost încărcat formular aparte care trebuie fi indeplinit de către operstori economici.
Data:
31 dec 2019, 12:29
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Conform anuntului de participare p.11 autoritatea contractanta solicita - Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 01.01.2020-31.12.2020 insa licitatia va avea loc la 15 ian 2020, 14:00 conform platformei MTender va rog sa indicate perioada corecta de prestarea a serviciului
Răspuns (31 dec 2019, 12:40):
operatorul economic desemnat câțtigător vor presta servicii din momentul semnării contractului în care poate să intrte și perioada din ianuarie din acest motiv considerăm că nu sunt temei de modificare anunțului.
Data:
31 dec 2019, 13:55
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
nu exista nici un temei legal de a semna un contract pe periaoda 01.01.2020-31.12.2020 in timp ce licitatia se va petrece pe 15 ian 2020 (chear si cu furnizorul existent) Aceat fapt este un abuz din partea autoritatii contractante. Merita de mentionat ca in anul 2019 institutia Dvs a incheia un contract pentru prestarea serviciului dat pe periaoda 01.01.2019-31.12.2019 si in fapt contractual existent nu acopera perianada de care veti beneficia de servicii in anul 2020
Răspuns (2 ian 2020, 08:34):
sa modificat
Data:
31 dec 2019, 13:58
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
va rog sa modificati actele aferente procedurii prin excluderea formularii "Formularului (F3.3)" pentru a evita ulterior interpretarea gresita a cerintelor Dvs.
Răspuns (2 ian 2020, 08:20):
a fost modificat punctul dat uitați atent
Data:
9 ian 2020, 10:08
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Conform anexei nr.1 ati indicat 68 puncte. Pe unele adrese in anexa nr.1, in colaana din tabel ”Nr. de calculatoare ati indicat 2 Internet + 1 IPTV + Retea. Rugam sa precizati: 1. Solicitati Retea cu 2 calculatoare + IPTV sau 2 conexiuni fibra oprica independete pe aciasi adresa? 2. In ce consata ”Retea” cind aveti deja retea existenta? 3. In ceritele obligatorii ati indicat p. 6 ”Supravegherea video”, serviciu este existent la DVS?
Răspuns (10 ian 2020, 16:51):
2 conexeuni separate pe aceiasi adresa. Plus operator economic desemnat cistigator vor trage retea pentru asigura institutia cu internet pe toata institutie. Supravegherea video OE cistigator vor asigura functionarea acestei sistemii prin conectarea la internet la institutiile nicesare.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".