1
Perioada de actualizare
de la 31.12.2019 12:33
până la 10.01.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2020 15:00
până la 21.01.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 481 500 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2019, 12:33 - 10 ian 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 ian 2020, 15:00 - 21 ian 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Extinderea termenului de garanției a infrastructurii RRC
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2019, 11:50
Data ultimilor modificări
31 dec 2019, 12:33
Valoarea estimată (fără TVA)
481 500 MDL
Achizitii.md ID
21017385
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2020 12:17 - 4 mai 2021 12:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Extinderea termenului de garanţie pentru biblioteca de benzi magnetice cu interfața FC HPE MSL4048 0-Drive Tape Library CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 5 (cinci) servere de virtualizare pentru aplicații, HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 (două) echipamente de stocare de date, HP 3PAR StoreServ 8200 2N Fld Int Base CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Extinderea termenului de garanţie pentru 4 (patru) comutatoare de reţea SAN HP SN3000B 24/12 FC Switch CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere pentru baze de date de tip 1, HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru serverul pentru baze de date de tip 2, HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
5. formularul duae.pdf 5. formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
31.12.19 12:33
documentaţia.pdf documentaţia.pdf
Documentele la ofertă
31.12.19 12:33
3. anunt de participare.pdf 3. anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
31.12.19 12:33
formulare obligatorii.pdf formulare obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
31.12.19 12:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 544 050,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii, la cel mai mic preț fără TVA.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări