Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 577 917 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2019, 12:43 - 9 ian 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2020, 12:00 - 13 ian 2020, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Confom anunțului de participare
Informația despre anulare
Motivul anulării
se anuleaza procedura privind achiziționarea echipamentului de unitati principale a sistemului de conferințe ca urmare a nealocării finanțării de către Consiliul Europei
Data anulării
7 febr 2020, 9:03
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Muntean
Telefonul de contact
022-578-994
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2019, 12:43
Data ultimilor modificări
7 febr 2020, 9:03
Achizitii.md ID
21017373
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
3 ian 2020, 10:46
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua! Vă rog să concretizați teremen de livrare. În anunț de participare punct 11 este indicat : ”Termenii și condițiile de livrare solicitați: Livrarea bunului, prezentarea facturii fiscale și semnarea actului de predare-primire vor fi pînă la data de 24 ianuarie 2020, ora: 14:00.” Iar în tabel eate indicat: ”24Termen de livrare Set 1 - Până la 30 zile lucrătoare”. Vă mulțumim pentru răspunsul D-ră promt!
Răspuns (3 ian 2020, 14:36):
va aducem la cunoștința ,că referitor la livrarea bunurilor termenul de livrare va fi pină la 24 februarie 2020
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".