Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 577 917 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2019, 12:43 - 9 ian 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2020, 12:00 - 13 ian 2020, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Confom anunțului de participare

Informația despre anulare
Motivul anulării
se anuleaza procedura privind achiziționarea echipamentului de unitati principale a sistemului de conferințe ca urmare a nealocării finanțării de către Consiliul Europei
Data anulării
7 febr 2020, 9:03
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Muntean
Telefonul de contact
022-578-994
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2019, 12:43
Data ultimilor modificări
7 febr 2020, 9:03
Achizitii.md ID
21017373
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
3 ian 2020, 10:46
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua! Vă rog să concretizați teremen de livrare. În anunț de participare punct 11 este indicat : ”Termenii și condițiile de livrare solicitați: Livrarea bunului, prezentarea facturii fiscale și semnarea actului de predare-primire vor fi pînă la data de 24 ianuarie 2020, ora: 14:00.” Iar în tabel eate indicat: ”24Termen de livrare Set 1 - Până la 30 zile lucrătoare”. Vă mulțumim pentru răspunsul D-ră promt!
Răspuns (3 ian 2020, 14:36):
va aducem la cunoștința ,că referitor la livrarea bunurilor termenul de livrare va fi pină la 24 februarie 2020
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.