Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 565 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2019, 17:27 - 30 dec 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2019, 15:00 - 9 ian 2020, 15:00
Începutul licitației: 10 ian 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de dezvoltare și implementare a modulelor ”Clinica” și ”Bursa” în Sistemul Informațional de Management Universitar conform Termenilor de referință
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2019, 17:21
Data ultimilor modificări
30 ian 2020, 11:56
Valoarea estimată (fără TVA)
565 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 650 MDL
Achizitii.md ID
21017104
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
11 ian 2020 17:26 - 30 dec 2020 17:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și implementare a modulului ”Clinica” în Sistemul Informațional de Management Universitar CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și implementare a modulului ”Bursa” în Sistemul Informațional de Management Universitar CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tabelul de calcul a factorilor de evaluare.docx
Documentele la ofertă
24.12.19 17:27
termenii de referință.docx
Specificaţie tehnică
24.12.19 17:27
anunt de participare .docx
tenderNotice
24.12.19 17:27
duae.doc
Documentele la ofertă
24.12.19 17:27
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
24.12.19 17:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

adonius Lux

Preţul ofertei: 464 580 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ARTSINTEZ MEDIA SRL

Preţul ofertei: 540 500 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări