1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2019 15:52
până la 20.01.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2020 11:00
până la 06.02.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 100 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2019, 15:52 - 20 ian 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2020, 11:00 - 6 febr 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Canula p/u VAM N5
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Morari Natalia
Telefonul de contact
022-809-405
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2019, 11:38
Data ultimilor modificări
17 ian 2020, 12:29
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 MDL
Achizitii.md ID
21017065
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
2 mart 2020 10:42 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Canula p/u VAM N5 CPV: 33141100-1 - Pansamente; cleme, suturi, ligaturi
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae ajustat.doc
Documentele la ofertă
24.12.19 15:52
anunț de participare 1.pdf anunț de participare 1.pdf
Documentele la ofertă
26.12.19 11:17
articole parafarmaceutice 2020.pdf articole parafarmaceutice 2020.pdf
Documentele la ofertă
16.01.20 11:12
documentatia standart articole parafarmaceutice 1.docx
Documentele la ofertă
16.01.20 11:12
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
17.01.20 12:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 1 095 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 1 650 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări