1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2019 10:59
până la 31.12.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.12.2019 10:00
până la 03.01.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2019, 10:59 - 31 dec 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 dec 2019, 10:00 - 3 ian 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de spălare, dezinfecţie, uscare şi călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical). Conform caietului de sarcini anexat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Mamaliga
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2019, 10:54
Data ultimilor modificări
20 dec 2019, 11:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 700 000 MDL
Achizitii.md ID
21016821
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
3 febr 2020 10:58 - 30 dec 2020 10:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de spălare, dezinfecţie, uscare şi călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical). Conform caietului de sarcini anexat. CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 200000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Criterii de eligibilitate
20.12.19 10:59
anunt de participare.docx
tenderNotice
20.12.19 10:59
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
20.12.19 10:59
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
20.12.19 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRISTAL CLEAN

Preţul ofertei: 1 700 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate conform documentației de atribuire și de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări