1
Perioada de actualizare
de la 19.12.2019 15:15
până la 03.01.2020 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2020 11:30
până la 24.01.2020 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 122 314 MDL
Perioada clarificărilor: 19 dec 2019, 15:15 - 3 ian 2020, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 ian 2020, 11:30 - 24 ian 2020, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea elevilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS s. Centru pentru perioada 01.02.2020-31.12.2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oboroc Tatiana
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2019, 15:07
Data ultimilor modificări
19 dec 2019, 15:15
Valoarea estimată (fără TVA)
6 122 314 MDL
Achizitii.md ID
21016753
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 febr 2020 15:14 - 30 dec 2020 15:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea elevilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS s. Centru pentru perioada 01.02.2020-31.12.2020 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
19.12.19 15:15
model_anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
19.12.19 15:15
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
19.12.19 15:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.M „Piața Centrala”

Preţul ofertei: 5 101 928,33 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări