Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21016750
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
150 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 dec 2019, 15:09 - 21 dec 2019, 14:16
Perioada de depunere a ofertelor:
21 dec 2019, 14:16 - 25 dec 2019, 9:46
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Autoclav 85-95l pentru microinstrumentariu și echipament pentru endoscopia neurochirurgicală
Informația despre anulare
Motivul anulării
rectificari tehnice necesare
Data anulării
27 dec 2019, 12:44
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2019, 15:09
Data ultimilor modificări
27 dec 2019, 12:44
Achizitii.md ID
21016750
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Autoclav 85-95l pentru microinstrumentariu și echipament pentru endoscopia neurochirurgicală
Buget: 150000.0 MDL
Anulată
Data:
19 dec 2019, 15:46
Subiectul întrebării:
documentatie
Întrebare:
buna ziua! ati plasat pe platforma doar specificatiile tehnice solicitate. NU s-a plasat anuntul pentru procedura. Plasati Va rugam anuntul, duae, documentatia de atribuire cu toate date necesare - totul sa fie conform legii in vigoare. Multumim si cu respect.
Răspuns (19 dec 2019, 16:11):
Bună ziua. Probabil ați scăpat din vedere faptul că această procedură de achiziție este de valoare mică și este reglementată de Hotărîrea de Guvern nr.665 dar nu de Legea nr.131. Este de ajuns să veniți cu o ofertă de preț pentru bunul solicitat în conformitate cu specificația atașată. Vă mulțumim și succes!
Data:
19 dec 2019, 16:16
Subiectul întrebării:
conditii de livrare
Întrebare:
Buna ziua, specificati va rog conditii si termenii de livrare. Sau livrarea va fi contra cost aditional si dvs aveti nevoie doar de pret pentru dispozitiv, iar livrarea veti asigur singuri de la depozitul vanzatorului?
Răspuns (19 dec 2019, 16:26):
termenul de livrare cît mai scurt posibil (de dorit pînă la 31 decembrie) . Costul pentru livrare și instalare să fie inclus în preț.
Data:
19 dec 2019, 16:17
Subiectul întrebării:
garantie
Întrebare:
care sunt termenii de garantie? sau luati echipament fara garantie?
Răspuns (19 dec 2019, 16:27):
sunați inginerul nostru și specificați 060 313 433
Data:
19 dec 2019, 16:19
Subiectul întrebării:
instalare
Întrebare:
veti instala dispozitivele de sine statator? nu se specifica conditiile de instalare, sau daca se va solicita instalare ulterioara contra cost
Răspuns (19 dec 2019, 16:27):
sunați inginerul nostru și specificați 060 313 433
Data:
19 dec 2019, 16:21
Subiectul întrebării:
valabilitatea ofertelor
Întrebare:
Care este valabilitatea ofertelor?
Răspuns (19 dec 2019, 16:27):
sunați inginerul nostru și specificați 060 313 433
Data:
19 dec 2019, 17:21
Subiectul întrebării:
Număr inginer
Întrebare:
A-ți indicat un numărul de contact la o persoană care nici nu are idee despre ce autoclav merge vorba
Sunteți tare serioși!
Răspuns (19 dec 2019, 19:03):
Scuzati a fost eroare la o cifra numarul corect este acesta 069 313 433
Data:
20 dec 2019, 10:50
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Răspunsuri verbale ale angajaților instituției nu pot servi drept temei pentru o ofertă, deoarece pot fi influențate și acestea de careva greșeli, factor omenesc, deținerea informației incomplete etc. Odată ce în documentația de atribuire nu sunt indicați: termenii de livrare, condiții de garanție, condiții de instalare, valabilitatea ofertelor și alte momente de bază importante, care sunt enumerați explicit la orice porcedură organizată normal și corect, riscați să obțineți oferte ce nu includ aceste condiții, deoarece ele nu sunt specificate documental nicăieri. Și operatorul economic va avea dreptate. Vă rugăm să specificați documental și să includeți documental toate momente organizaționale ale eventualei achiziției.
Răspuns (20 dec 2019, 11:06):
Vă mulțumim pentru sugestie
Data:
20 dec 2019, 11:30
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Nu este sugestie. Este o solicitare insistentă. Solicităm să nu limitați participarea operatorilor economici prin neoferirea informației corespunzătoare. Solicităm respectuos să specificați documental și să includeți documental toate momente organizaționale ale eventualei achiziției. La fel și să indicați termenul de realizare a modificărilor date.
Răspuns (20 dec 2019, 11:36):
Ne vom strădui în termeni cît mai restrînși să adăugăm informația necesară.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK