Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
18.12.2019 16:09
până la 30.12.2019 13:43
până la 30.12.2019 13:43
2
Propunerea ofertelor
de la
30.12.2019 13:43
până la 02.01.2020 13:43
până la 02.01.2020 13:43
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 947 500 MDL
Perioada clarificărilor:
18 dec 2019, 16:09 - 30 dec 2019, 13:43
Perioada de depunere a ofertelor:
30 dec 2019, 13:43 - 2 ian 2020, 13:43
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achizitionarea produselor alimentare pentru trimestrul 1, anul 2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2019, 16:09
Data ultimilor modificări
19 dec 2019, 16:52
Achizitii.md ID
21016666
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot Nr. 4 Cereale, cartofi, legume, fructe și fructe cu coajă
Buget: 310000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot Nr. 5 Produse de panificație, produse de patiserie și cofetărie proaspete
Buget: 110000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lot Nr. 3 Produse de origine animală, carne și produse din carne
Buget: 545000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
doc standard alimentara trim i-.semnat.pdf
doc standard alimentara trim i-.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standard
18.12.19 16:09
anunt de participare trim. i 2020.semnat.pdf
anunt de participare trim. i 2020.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.12.19 16:09
Data:
19 dec 2019, 16:52
Subiectul întrebării:
Documentatie standart
Întrebare:
Va rog sa incarcati documentele in format docx, pentru a putea fi descarcate si completate.
Multumesc!
Răspuns (21 dec 2019, 19:26):
Fiecare document de atribuire trebuie semnat electronic, procedura aplicabila doar pe formatul PDF, din pacate nu putem incarca documentele in format docx, cum nu poate nici agentul economic participant din aceleasi motive.
Data:
23 dec 2019, 09:24
Subiectul întrebării:
Documentatie standart
Întrebare:
Rog sa incarcati documentatia F4.1 F4.2 deoarece o parte sunt completate de catre AC si disponibile pentru a fi descarcate de catre OE, in caz contrar termenul de procedura se prelungeste cu 5 zile.
Multumesc anticipat
Răspuns (28 dec 2019, 13:43):
Nu intelegem sensul solicitarii DVS, Documentatia Standard este disponibila pentru a fi descarata si completata, accesati lotul care va intereseaza si gasiti atasata documentatia de atribuire.
Data:
26 dec 2019, 12:51
Subiectul întrebării:
Documentatie standart
Întrebare:
Va rog sa oferiti accesul la documentatie standart pentru a fi descarcate. Merci
Răspuns (28 dec 2019, 13:43):
Nu intelegem sensul solicitarii DVS, Documentatia Standard este disponibila pentru a fi descarata si completata, accesati lotul care va intereseaza si gasiti atasata documentatia de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK