Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
17.12.2019 15:37
până la 22.12.2019 10:00
până la 22.12.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.12.2019 10:00
până la 24.12.2019 10:00
până la 24.12.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
17 dec 2019, 15:37 - 22 dec 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 dec 2019, 10:00 - 24 dec 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Telefonie Mobila
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2019, 15:31
Data ultimilor modificări
19 dec 2019, 11:34
Achizitii.md ID
21016563
MTender ID
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Documentele la ofertă
-
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Documentele la ofertă
-
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Documentele la ofertă
-
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Telefonie Mobila
19.12.19 11:34
Data:
17 dec 2019, 21:01
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
In puctul 12 al anuntului al.6 solicitati (Certificat de conformitate) va rog sa concretizati pentru care produse ?
Deoarece conform anuntului achizitia este desfasurata dor pentru servicii ?
Răspuns (18 dec 2019, 13:11):
Am reperfectat anuntul de participare. Va multumim pentru intelegere
Data:
17 dec 2019, 21:11
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
In puctul 12 al anuntului al. 1,4,5,6 sunt solicitate extrase/certificare care sunt eliberate de autoritatile imputernicite in original doar pe support de hirtie in acest caz nu poate fi intrunica cerinta Dvs. de a furniza informatia in Original comfirmata prin semnatura electronica (tinind cont ca semnatura electronica se aplica doar pe fisiere electronice originale sau copii)?
Răspuns (18 dec 2019, 13:11):
Am reperfectat anuntul de participare. Va multumim pentru intelegere
Data:
18 dec 2019, 13:21
Subiectul întrebării:
solicitare
Întrebare:
Solicitam publicarea anuntului in format .doc/.docx pentru completarea corespunzatoare a formularelor 4.1 si 4.2.
Sau solicitam respectuos publicarea formularelor 4.1,4.2 precompletate de Dvs.
Răspuns (18 dec 2019, 13:31):
Reeșind din faptul că procedura dată este reglementată în temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 665 din 27.05.2017, Cu privire la aprobarea Regulamentului achiziţiilor publice de valoare mică, nu necesită a fi atașată documentația standart unde sunt prevăzute aceste formulare (F4.1 și F4.2) Cerințele tehnice solicitate sunt indicate în anunț. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Data:
19 dec 2019, 10:50
Subiectul întrebării:
pretentii
Întrebare:
In puctul 12 al anuntului, se solicita de a furniza informatii care vor fi semnate electronic, dar este prezenta si solicitarea - aplicarea semnaturii si stampilii ofertantului.
Tinind cont ca licitatia este electronica va rog sa modificati anuntul ca actele sa fie semnate doar prin semnatura electronica.
Răspuns (19 dec 2019, 10:59):
În punctul 12 al anuntului se cere de a prezenta documentele cu aplicarea semnaturii și stampilei
sau aplicarea semnaturii electronice peste ele, pentru toate documentele din tabel. Este la discretia Dumneavoastra. Ambele cerinte vor fi luate in consideratie ca valide.
Data:
19 dec 2019, 11:00
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Ofertele vor fi depuse dor electronic (cu respectarea cerintelor SIA RSAP)?
Sau se solicita si prezentarea in original a ofertei semnate si stampilate in original la sediul autoritatii ?
Răspuns (19 dec 2019, 11:42):
Solicitam prezentarea ofertelor doar in varianta electronica
Data:
19 dec 2019, 15:47
Subiectul întrebării:
Carificare
Întrebare:
Rugam sa fie prezentate detalii referitor la solicitarea din anunțul de participare ce ține de prezentarea certificatului de conformitate (Punctul 12 a anuntului de participare, grila cu descriere cifra 6.). Astfel, va rugam sa precizati obiectul certificatului de conformitate (specificati daca acesta se refera doar la certificarea echipamentului /dipozitivelor mobile).
Răspuns (19 dec 2019, 16:00):
Atrageti o atentie mai minutioasa la anuntul de participare.
Anuntul de particiapre a fost modificat, puteti observa aceasta cu usurinta in rubrica Datele achizitiei, Data ultimilor modificări, cit si anuntul de participare nemjlocit, pentru a formula oferta corespunzator cerintelor solicitate conform ultimului anunt de participare plasat pe site la data de 19 dec 2019, 11:34. Va multumim..
Data:
21 dec 2019, 18:05
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Rugam clarificare la pt 31 din tabel
Răspuns (21 dec 2019, 22:16):
Punctul 31 din tabel presupune expedierea traditional a unui mesaj din numele Ministrului Apararii, Conducerii Armatei, cu scop de felicitare, cu priejul Anului Nou, Sarbatorilor de paste, Ziua Armatei, etc, sau un mesaj de notificare, in caz de urgenta, pentru numerele din CUG armatei.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK