1
Perioada de actualizare
de la 17.12.2019 14:42
până la 27.12.2019 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2019 12:30
până la 08.01.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 040 813 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2019, 14:42 - 27 dec 2019, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2019, 12:30 - 8 ian 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cl.1-4
278x168x13,65=637509,60
GRP
61x171x23,00=239913,00
cl.5-9
70x171x13,65=163390,50
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Florilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Axinti Serghei
Telefonul de contact
022440139
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2019, 14:38
Data ultimilor modificări
17 dec 2019, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 040 813 MDL
Achizitii.md ID
21016544
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Florilor 4
Durata contractului
10 ian 2020 14:42 - 24 dec 2020 14:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentatie CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
doc standard servicii.doc
Documentele la ofertă
documentatia standard pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii
17.12.19 14:42
duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
17.12.19 14:42
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
anunt de participare
17.12.19 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 1 040 813,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. Este unicul ofertant 2. Sunt indeplinite toate cerintele noastre.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări