1
Perioada de actualizare
de la 17.12.2019 17:17
până la 27.12.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2019 08:00
până la 03.01.2020 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 31 500 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2019, 17:17 - 27 dec 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2019, 8:00 - 3 ian 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Din sveclă de calitate standart.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Cebotariov
Telefonul de contact
259-49043
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2019, 16:48
Data ultimilor modificări
20 dec 2019, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
31 500 MDL
Achizitii.md ID
21016468
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Durata contractului
4 ian 2020 02:00 - 15 aug 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Din sveclă de calitate standart. Livrare lunar. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2700.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
17.12.19 17:17
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.12.19 17:17
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.12.19 15:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEMBIRD SRL

Preţul ofertei: 27 945 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 28 512 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 28 998 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări