1
Perioada de actualizare
de la 13.12.2019 14:47
până la 23.12.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2019 00:00
până la 26.12.2019 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 819 193 MDL
Perioada clarificărilor: 13 dec 2019, 14:47 - 23 dec 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2019, 0:00 - 26 dec 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dejun elevi I-IV - 305 elevi / 13,65lei / 171 zile = 711915,75 lei
Dejun+prțnz 16 elevi/ 23 lei / 171 zile = 62928,00 lei
Dejun V-IX - 19 elevi / 13,65 lei / 171 zile = 44348,85 lei
Total = 819192,60 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Antonisen Ala
Telefonul de contact
069519097
Datele achizitiei
Data publicării
13 dec 2019, 14:27
Data ultimilor modificări
13 dec 2019, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
819 193 MDL
Achizitii.md ID
21016325
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Durata contractului
2 ian 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Numar
Documentele procedurii de achiziție
duae (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
13.12.19 14:47
documentatia_standard_servicii (1).docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
13.12.19 14:47
anunt_de_participare_licitatie.pdf anunt_de_participare_licitatie.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
13.12.19 14:47
Documentele lotului
anunt_de_participare_licitatie.pdf
Anunț de participare
13.12.19 14:47
documentatia_standard_servicii (1).docx
Documentație standard
13.12.19 14:47
duae (1).doc
DUAE
13.12.19 14:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 819 192,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 819 192,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform evaluarii Savuros Prim SRL 93 puncte , ISAP Riscani SC 77 puncte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări