1
Perioada de actualizare
de la 13.12.2019 11:10
până la 20.12.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.12.2019 10:00
până la 30.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 516 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 dec 2019, 11:10 - 20 dec 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2019, 10:00 - 30 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a Catedrei de Anesteziologie și Reanimatologie nr. 2 din incinta SCM nr. 3 "Sfînta Treime" conform caietului de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
13 dec 2019, 10:38
Data ultimilor modificări
13 dec 2019, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
516 000 MDL
Achizitii.md ID
21016283
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
13 ian 2020 10:41 - 29 dec 2020 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a Catedrei de Anesteziologie și Reanimatologie nr. 2 din incinta SCM nr. 3 "Sfînta Treime" CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
13.12.19 11:10
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
13.12.19 11:10
documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
13.12.19 11:10
duae.docx
Documentele la ofertă
13.12.19 11:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 325 322 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 337 142,43 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 386 327,78 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări