Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 4 700 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2019, 17:10 - 13 dec 2019, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2019, 17:30 - 16 dec 2019, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Agende datat pentru anul 2020 format A4 și A5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Gorobica
Telefonul de contact
022237189
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2019, 17:10
Data ultimilor modificări
16 dec 2019, 8:30
Achizitii.md ID
21016250
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.