1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2020 11:31
până la 20.01.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2020 11:00
până la 31.01.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 397 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2020, 11:31 - 20 ian 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2020, 11:00 - 31 ian 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru pacienţii bolnavi de tuberculoză în baza tichetului alimentar detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi.
Valoarea contractului cu TVA pentru bonurile alimentare de 35 lei /bon zi va constitui-371000 lei.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2019, 13:51
Data ultimilor modificări
17 ian 2020, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
397 000 MDL
Achizitii.md ID
21016219
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
2 febr 2020 11:28 - 30 dec 2020 11:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare pentru pacienţii bolnavi de tuberculoză CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentaţia standart.docx
Documentele la ofertă
10.01.20 11:31
duae.doc
Documentele la ofertă
10.01.20 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Exclusiv

Preţul ofertei: 397 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări