Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2019, 9:47 - 22 dec 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2019, 0:00 - 30 dec 2019, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a tehnicii de calcul. Deservirea tehnică se efectuează la sediul Curţii de Apel Chişinău,
pe adresa: m.Chişinău, str. Teilor,4
Informația despre anulare
Motivul anulării
De 15 zile procedura sta blocata.
Data anulării
14 ian 2020, 8:18
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuculescu Vasile
Telefonul de contact
+37322409105
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2019, 9:47
Data ultimilor modificări
14 ian 2020, 8:18
Achizitii.md ID
21016209
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
19 dec 2019, 09:25
Subiectul întrebării:
Clarificari la anuntul de participare:
Întrebare:
cu referire anuntul de participarea cerinta: “în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. “ in acelasi timp la punctul 1 avem urmatoarea formulare “ Deservirea tehnică se efectuează la sediul Curţii de Apel Chişinău, pe adresa: m.Chişinău, str. Teilor,4 “ va rugam sa clarificati!
Răspuns (19 dec 2019, 10:45):
Deservirea tehnică se efectuează la sediul Curţii de Apel Chişinău, pe adresa: m.Chişinău, str. Teilor,4 “
Data:
19 dec 2019, 09:28
Subiectul întrebării:
Clarificari la anuntul de participare 01:
Întrebare:
Cu referire la aceasi intrebare " deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. " va rugam sa confirmati daca se accepta transferarea pe ziua imediat urmatoare/tip lucratoare?
Răspuns (19 dec 2019, 10:46):
nu se acceptă
Data:
19 dec 2019, 09:29
Subiectul întrebării:
Clarificari la anuntul de participare 02:
Întrebare:
Care este lista programelor existente pentru care se cere support si instruire ? Va rugam sa prezentati lista SW existente cu stipularea versiunilor si dovada licentei de la producator.
Răspuns (19 dec 2019, 11:39):
Suport de instruire pe utilizarea tehnicei de calcul
Data:
19 dec 2019, 09:31
Subiectul întrebării:
Clarificari la anuntul de participare 03:
Întrebare:
Va rugam sa indicati care este starea curenta a tehnicii de calcul (in ce an s-a procurat fiecare unitate de echipament specificata in Lotul 1) ? Va rugam sa completati documentatia de atribuire cu lista echipamentului cu indicarea (Modelului, configuratiei, temenul de garantie, gradul de uzura).
Răspuns (19 dec 2019, 11:22):
Starea curenta este de la buna la excelent.
Data:
19 dec 2019, 09:33
Subiectul întrebării:
Clarificari la anuntul de participare 04:
Întrebare:
Pentru Pozitia nr. 4 din lotul 1, care este modelul scanerelor (dispun acestea de ADF "https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_document_feeder")?
Răspuns (19 dec 2019, 11:50):
Canon 6020, Canon LiDE , Epson DS-1630, HP LaserLet P2055D, Samsung ML 2570
Data:
19 dec 2019, 09:35
Subiectul întrebării:
Clarificari la anuntul de participare 05:
Întrebare:
La pozitia copiatoare sunt specificate modelele dintre care unu este "Canon2018" - un astfel de copiator nu exista in portofoliul CANON. Va rugam sa specificati modelul exact.
Răspuns (19 dec 2019, 11:15):
Canon 2530i, 2520,5845
Data:
19 dec 2019, 12:41
Subiectul întrebării:
Ответ (19 дек 2019, 10:46): nu se acceptă
Întrebare:
Stimate autoritate contractanta, adica vreti prin raspunsul dat sa confirmati ca interventia este necesara de efectuat timp de 2 ore chiar si in cazul in care aceasta vine in zilelelibere sau chiar si pe parcursul noptii?
Răspuns (20 dec 2019, 08:22):
Curtea de Apel Chișinău lucrează de luni pînă vineri de la orele 8.30-18.00, noaptea, sîmbăta, duminica nu lucrează.Dar dacă in zilele de lucru pîna la orele 18.00 ați primit apel ca trebuie de intervenit atunci intervenția trebuie sa fie cel mult timp de 2 ore.(acestea sunt cerintele noastre).
Data:
19 dec 2019, 12:43
Subiectul întrebării:
Ответ (19 дек 2019, 11:22): Starea curenta este de la buna la excelent.
Întrebare:
Va rugam sa completati documentatia de atribuire cu lista echipamentului cu indicarea (Modelului, configuratiei, temenul de garantie, gradul de uzura). acesta este necesar pentru a putea evalua starea curenta a echipamentului in procesul de estimare a costurilor. In caz contrar asta ar presupune ca un potential va fi favorizat, deoarece ceilalti nu cunosc starea reala a tehnicii si gradul de uzura!
Răspuns (20 dec 2019, 16:22):
La solicitarea Dumneavoastră se anexaza discifrarea ecipamentului, la documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.