1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2019 16:44
până la 14.12.2019 21:45
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2019 21:45
până la 16.12.2019 22:45
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 182 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2019, 16:44 - 14 dec 2019, 21:45
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2019, 21:45 - 16 dec 2019, 22:45

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Mateevici, 111
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Butucea
Telefonul de contact
+37379647654
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2019, 21:28
Data ultimilor modificări
13 dec 2019, 11:28
Achizitii.md ID
21016161
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot3 Mobilă pentru hol
Buget: 17000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lot2 Scaune
Buget: 15000.0 MDL
Activ
Mobilier pentru clase
Buget: 150000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunţ Mobilier-конвертирован
Specificaţie tehnică
Anulat
12.12.19 16:44
Anunţ Mobilier
Specificaţie tehnică
Anulat
12.12.19 16:44
Anunţ Mobilier
Specificaţie tehnică
Anunţ corectat
13.12.19 11:28
Data:
13 dec 2019, 08:50
Subiectul întrebării:
Acte
Întrebare:
Buna ziua , ce documente trebuie sa contina oferta ?
Răspuns (13 dec 2019, 09:50):
Documentele care trebuie să le conţină oferta sunt stipulate în art.15 din Anunţul de participare şi anume:1.Dovada înregistrării. 2.Specificaţia de preţ (F4-2). 3.Specificaţia tehnică (F4-1). Mulţumim de întrebare!
Data:
13 dec 2019, 12:36
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Nu este clar cu termenul de livrare. Într-un loc scrieți - 30 de zile lucrătoare, într-un altul - livrare până la 31.12.2019
Răspuns (13 dec 2019, 13:23):
Termenul de livrare este de preferat, până la incheierea anului financiar, dar, la solicitarea argumentată a Operatorului economic, va fi extins până la 30 zile total de la data semnării contractului. Mulţumim de întrebare.
Mobilier pentru clase
Data:
13 dec 2019, 14:47
Subiectul întrebării:
Concretizare cantitate
Întrebare:
Buna ziua! Spuneti va rog care este cantitatea pentru pozitia nr. 16 din Lotul 1? Multumesc anticipat
Răspuns (13 dec 2019, 17:13):
Cantitatea pentru poziţia nr. 16 din lotul 1 este 1(una) bucată. Mulţumesc de observaţie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.