Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 3 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2019, 12:14 - 20 dec 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2019, 13:00 - 27 dec 2019, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Autovehicule
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Coteț Cristina
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2019, 11:31
Data ultimilor modificări
27 dec 2019, 13:00
Achizitii.md ID
21016017
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
10 dec 2019, 15:10
Subiectul întrebării:
Tipul de furgoane?
Întrebare:
Ce fel de furgoane aveți nevoie - van metal integral sau cabină și furgon de marfă separat?
Răspuns (10 dec 2019, 16:44):
Buna ziua, avem nevoie de furgoane de tip van metal integral.
Data:
10 dec 2019, 15:15
Subiectul întrebării:
Clarificati TVA
Întrebare:
Buna ziua, in anuntul de participare indicati suma cu TVA, in web programa ati inducat fara TVA, Va rugam sa corectati suma in programa ori in anunt corect. Cu respect.
Răspuns (10 dec 2019, 16:43):
Bună ziua, sumele indicate în procedura dată de achiziție includ TVA. Reieșind din faptul ca sistemul SIA RSAP nu permite indicarea cotei TVA în sumele publicate din licitație, nu putem executa corectările de rigoare.
Data:
10 dec 2019, 16:50
Subiectul întrebării:
Clarificati TVA
Întrebare:
Buna ziua, sitemul permite a indica suma fara TVA, nu este nevoie sa indicati cote TVA... e foarte simplu indicati suma de 3.000.000 lei fara TVA ca toti agentii economici sa vada suma corecta. Toata marfa solicitata de Dumneavoastra chiar si la import are cota TVA. Din mometul ce ati indicat suma de 3.000.000 lei in sitemul SIA RSAP noi toti cunoastem ca suma finala este de 3.600.000 cu TVA, e simplu ? Multumesc :)
Răspuns (11 dec 2019, 15:01):
Bună ziua, procedurile de achiziție din cadrul întreprinderii Î.S.”Poșta Moldovei”, sunt reglementate prin prisma prevederilor Regulamentului cu privire la procedura de realizare a achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile Î.S.”Poșta Moldovei”, din acest motiv sumele pe platformă sunt indicate cu TVA. Pentru a clarifica această situație, a fost modificat anunțul de participare, prin includerea coloanelor de valoare estimativă cu și fără TVA.
Data:
11 dec 2019, 15:55
Subiectul întrebării:
Clarificati TVA
Întrebare:
Buna ziua, Multumim pentru modificarile efectuate in anunt de participare. Dar, totusi, Calcularea valorii estimative a unui contract se bazează pe valoarea spre plată fără taxa pe valoare adăugată, estimată de către autoritatea contractantă, conform prevederilor art. 3 (1) al Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.Din ce motiv am insistat ? din motivul ca la propunerea ofertei de catre agentul economic in grafaua Preţul ofertei este idicat Pretul fara TVA...dar valoarea estimativa oferita de Posta Moldovei in platforma este cu TVA. Sper ca ati inteles mesajul nostru, astfel platforma dupa finalizarea procedurii va arata o economie de zeci de %. Multumim pentru intelegere...o seara buna sa aveti.
Răspuns (11 dec 2019, 16:19):
Bună seara, mesajul dvs a fost înțeles și vă mulțumim pentru solicitarea de clarificare. Vă urăm succes în continuare!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.