Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21016010
1
Perioada de actualizare
de la
10.12.2019 15:03
până la 01.01.2020 09:58
până la 01.01.2020 09:58
2
Propunerea ofertelor
de la
01.01.2020 09:58
până la 12.01.2020 09:58
până la 12.01.2020 09:58
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 963 415 MDL
Perioada clarificărilor:
10 dec 2019, 15:03 - 1 ian 2020, 9:58
Perioada de depunere a ofertelor:
1 ian 2020, 9:58 - 12 ian 2020, 9:58
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
1. Lucrari de reabilitare a retelelor de alimentare cu apa
2. Lucrari pentru amplasare a statiei de epurare si canalizare
3. Lucrari de constructie a blucului sanitar
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6827, MOLDOVA, Ialoveni, s.Suruceni, Mănăstirea Sfantul Mare Mucenic Gheorghe
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2019, 15:03
Data ultimilor modificări
11 dec 2019, 11:34
Achizitii.md ID
21016010
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari pentru amplasarea statiei de epurare si canalizare
Buget: 744328.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lucrari de reabilitare a retelelor de alimentare cu apa
Buget: 442705.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
10 dec 2019, 15:24
Subiectul întrebării:
Valabilitatea Contracului
Întrebare:
Buna ziua,
Pentru evitarea unor neînțelegeri, corectati in anunt data valabilitatii contractului 31.12.2019, ofertei 30 zile si termenul de execuție 90 zile.
Răspuns (11 dec 2019, 09:40):
Buna ziua, programa nu-mi permite ca valabilitatea contractului sa treaca de 31.12.2019
Lucrari de constructie a blocului sanitar
Data:
10 dec 2019, 15:53
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua! La lotul nr.1 lipseste caietul de sarcini.
Răspuns (16 dec 2019, 13:19):
Executat
Data:
11 dec 2019, 10:11
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini lot. nr.1
Întrebare:
Caietul de sarcini atasat nu reflecta lucrarile de constructie a blocului sanitar. Rugam sa faceti modificari
Răspuns (11 dec 2019, 10:31):
Multumesc, deja s-au facut!
Data:
11 dec 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
Termenul de publicare/depunere
Întrebare:
Redactati termenul de publicare/depunere a ofertei in conformitate cu Legea 131/2015,minim 12 zile pentru Cererea ofertelor de preturi (Lucrari)
Răspuns (16 dec 2019, 13:19):
Executat
Data:
17 dec 2019, 16:25
Subiectul întrebării:
Cifra de afaceri
Întrebare:
Conform cerintelor din anuntul de participare cifra medie de afaceri solicitata este de 6 mln lei. Va rugam sa corectati suma conform criteriilor impuse de Legea 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, art. 20 1' pentru fiecare lot in parte.
Răspuns (20 dec 2019, 11:04):
Mersi
Data:
21 dec 2019, 12:16
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Termenul de valabilitate a contractului?
Răspuns (23 dec 2019, 10:58):
Eu nustiu cit de corect va fi, dar contractul vrem sa-l facem din anul 2020 si va fi valabil pina la 31.12.2020. Era necesar sa intiem procedura acum.
Data:
21 dec 2019, 12:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poate le publicati totusi toate intr-un lot, va fi mai corect
Răspuns (23 dec 2019, 11:02):
Este vrio problema?
Data:
23 dec 2019, 11:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Unele companii pot sa participe numai la un lot sau doua, insa obiectivul este unul, si poate sa fie la acest obiectiv 2 sau 3 contracte cu diferite firme in dependenta cine si cum va cistica dupa lot
Răspuns (30 dec 2019, 09:58):
De acord, dar ar fi mai bine daca o firma va participa la toate loturile
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK