Achiziţie publică
21015791
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
160 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 dec 2019, 17:28 - 9 dec 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 dec 2019, 15:00 - 12 dec 2019, 13:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2019, 17:16
Data ultimilor modificări
16 ian 2020, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
160 000 MDL
Achizitii.md ID
21015791
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Durata contractului
14 dec 2019 17:24 - 29 iun 2020 17:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
specificatia tehnica f 4.1.docx
Se va completa integral si aplica semnatura electronica
5.12.19 17:28
specificatia de pret f4.2.docx
Se va completa integral si aplica semnatura electronica
5.12.19 17:28
Anexa nr. 1.docx
Parte componentă a caietului de sarcini specificat din Anuntul de participare.
5.12.19 17:28
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Data:
8 dec 2019, 23:18
Subiectul întrebării:
numarul de utilizatori
Întrebare:
Rugam respectuos să specificati numarul de utilizatori!
Răspuns (9 dec 2019, 08:50):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns:
1- Numărul de utilizatori: 20 (douăzeci).
Cu respect,
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Data:
9 dec 2019, 09:11
Subiectul întrebării:
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa specificati dacă soluția trebuie să includă și componentele hardware (ex. server, medii de stocare)?
Răspuns (9 dec 2019, 11:07):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns:
1-Soluția va fi instalată pe infrastructura deja existentă a autorității contractante.
Cu respect,
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK