1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2019 14:55
până la 13.12.2019 14:48
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2019 14:48
până la 16.12.2019 14:48
3
Licitaţie
de la 17.12.2019 10:28
până la 17.12.2019 10:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 162 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2019, 14:55 - 13 dec 2019, 14:48
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2019, 14:48 - 16 dec 2019, 14:48
Începutul licitației: 17 dec 2019, 10:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Accesorii/consumabile,piese de schimb p/u echipament medical de laborator ,veselă și articole de ustensilă -Lampă pentru STAT FAX 3300
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str.27 August 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasile Gajiu
Telefonul de contact
068881308
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2019, 13:38
Data ultimilor modificări
11 dec 2019, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
162 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
0,65 MDL
Achizitii.md ID
21015745
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str.27 August 7
Durata contractului
1 ian 2020 13:42 - 30 dec 2020 14:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Accesorii/consumabile,piese de schimb p/u echipament medical de laborator ,veselă și articole de ustensilă -Lampă pentru STAT FAX 3300 CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.12.19 17:03
documentatia-3 (5).docx
Documentele la ofertă
Docimentatia de atribuire
11.12.19 14:48
4 anunt (2) (4).docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
11.12.19 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 125,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 126 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

LifeMed Group SRL

Preţul ofertei: 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări