1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2019 11:49
până la 06.12.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2019 14:00
până la 10.12.2019 15:00
3
Licitaţie
de la 11.12.2019 14:00
până la 11.12.2019 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 117 757,50 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2019, 11:49 - 6 dec 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2019, 14:00 - 10 dec 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor și reparație a dispozitivelor de imprimare/copiere/scanare pentru anul 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Bulat
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2019, 11:49
Data ultimilor modificări
4 dec 2019, 14:33
Achizitii.md ID
21015632
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt.de.participare.semnat.pdf anunt.de.participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
4.12.19 11:49
caiet de sarcini.xlsx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
4.12.19 11:49
anexa (cerinte tehnice).semnat.pdf anexa (cerinte tehnice).semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa (Cerinte tehnice)
4.12.19 11:49
Data:
4 dec 2019, 14:33
Subiectul întrebării:
cartusele
Întrebare:
cartusele se colecteaza centralizat sau trebuie ridicate din fiecare sectie?
Răspuns (4 dec 2019, 15:03):
Buna ziua, cartușele se colectează centralizat. Mulțumim!
Data:
4 dec 2019, 15:33
Subiectul întrebării:
CARTUSE NOI
Întrebare:
ORIGINALE SAU COMPATIBILE?
Răspuns (4 dec 2019, 15:46):
Buna ziua, cartușe compatibile. Mulțumim!
Data:
4 dec 2019, 16:33
Subiectul întrebării:
REPARATIA, PROFILAXIA IMPRIMANTELOR SE FACE UNDE IN SERVICE CENTRU SAU PE LOC?
Întrebare:
REPARATIA, PROFILAXIA IMPRIMANTELOR SE FACE UNDE IN SERVICE CENTRU SAU PE LOC?
Răspuns (5 dec 2019, 09:22):
Buna ziua, atunci cind se solicita doar reparatia imprimantelor - aceasta se va face in service centru, cind se solicita doar profilaxia - aceasta se va face in incinta IMSP SCR „Timofei Mosneaga”, cind se solicita concomitent si reparatia si profilaxia - acestea se vor face in service centru. Multumim!
Data:
6 dec 2019, 10:37
Subiectul întrebării:
pozitia 300 din caiet de sarcini
Întrebare:
Expilcati va rog poztiia spre exemplu 300 din caietul de sarcini serviciu de reincarcare Pentru cartuș 731 „negru” („black”) de la imprimanta color cu laser Canon LBP 7100. Conform cerințelor din anexă. (specificat un cartus) set pret pret la reincarcare a unui cartus? daca a setului de ce marcat numai cartusul negru si celelalte aparta la fel?
Răspuns (6 dec 2019, 13:21):
Buna ziua, setul mentionat din Caietul de sarcini - pozitia 300 "Serviciu de încărcare pentru cartuș 731 „negru” („black”) ca si la celelalte pozitii similare se refera nu la set de cartuse dar la setul de servicii sau operatii incluse in serviciul de reincarcare (preluarea cartusului, deschiderea, golirea rezervorului pentru toner uzat/nefolosit (v. p. 5.3 din anexa cu cerinte tehnice), reincarcarea cu toner, inchiderea, testarea si livrarea cartusului). Acest serviciu de reincarcare cu setul de "servicii" sau "operatii" componente incluse in el vor fi oferite pentru fiecare cartus in mod separat la solicitarea Beneficiarului. Va multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.