1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2019 10:45
până la 09.12.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2019 00:00
până la 17.12.2019 00:00
3
Licitaţie
de la 17.12.2019 14:00
până la 17.12.2019 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 630 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2019, 10:45 - 9 dec 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2019, 0:00 - 17 dec 2019, 0:00
Începutul licitației: 17 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de paza, Curtea de Apel Chisinau pentru anul 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuculescu Vasile
Telefonul de contact
+37322409105
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2019, 16:41
Data ultimilor modificări
4 dec 2019, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
630 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 300 MDL
Achizitii.md ID
21015594
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Durata contractului
1 ian 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de Paza CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard 2020_semnat.pdf documentația standard 2020_semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard, servicii de paza Curtea de Apel Chisinau 2020
4.12.19 10:45
anunț de participare servicii de pază curtea de apel chișinău_semnat.pdf anunț de participare servicii de pază curtea de apel chișinău_semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare servicii de pază Curtea de Apel Chișinău pentru anul 2020
4.12.19 10:45
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
4.12.19 10:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

„Bercut-Grup”

Preţul ofertei: 622 616,52 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pachetul de documente si oferta prezentată de catre „Bercut-Grup” SRL coprespunde cerintelor noastre, se acceptă oferta „Bercut-Grup” SRL ca fiind 0ferta cu preșul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Preţul ofertei: 645 216 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 660 656 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări